פפ מודאג, ונגר רתח: "כולם יודעים כמה סטרלינג צולל יפה"

פפ גווארדיולה
פפ גווארדיולה | AFP

באנגליה תוהים מי מסוגל לעצור את מנצ'סטר סיטי אחרי ה-1:3 מול ארסנל, אך גווארדיולה הזהיר: "כולן רוצות לנצח אותנו". הצרפתי האשים את השופטים ויצא להגנת אלכסיס. דיווח: פפ ומוריניו בעקבות כישרון מאספניול

(גודל טקסט)
מי מסוגל לעצור את מנצ'סטר סיטי? על השאלה הזו מנסים לענות בממלכה, אחרי ה-1:3 אתמול (ראשון) על ארסנל. בזמן שהפרשנים מנסים לתהות מי מסוגלת לעצור את הקבוצה שלו, פפ גווארדיולה הפתיע: "כל אחד יכול לנצח אותנו. אתה יכול לנצח בליגת האלופות ולהפסיד במשחק הבא בליגה. הרי כולן רוצות לנצח, גם אותנו. מגיע לארסנל המון מחמאות על הדרך שבה הם שיחקו. כעת זה תלוי יותר בנו, אנחנו חייבים לנצח את הגדולות כדי לזכות בתואר, בטח מול הקהל שלנו".


ב'מירור' חילקו שבחים לגווארדיולה: "פפ הוא אכן פרפקציוניסט מושלם, לסיטי יש פער של שמונה נקודות והיא כבשה 38 שערים והוא רק רוצה יותר. גווארדיולה מתלונן על חוסר חדות של הקבוצה שלו והיא כבשה שלושה שערים מול ארסנל".



אצל התותחנים, הפרשנים דורשים מארסן ונגר למכור את אלכסיס סאנצ'ס. הצ'יליאני אכזב בגדול דווקא מול הקבוצה שרצתה לרכוש אותו בקיץ האחרון תמורת 60 מיליון ליש"ט. "ונגר הבטח בסאנצ'ס והעדיף אותו על פני אלכסנדר לקאזט, אבל המדדים שלו בצניחה מתמדת", נכתב. הצרפתי בחר להגן על החלוץ: "הוא עשה את המיטב ברגעים הקשים, הוא היה לבדו בחלק הקדמי במחצית הראשונה".


לעומת ההגנה על אלכסיס, ונגר יצא למתקפה על ראחים סטרלינג: "לא היה פנדל, אנחנו יודעים היטב כמה ראחים צולל יפה. השער השלישי נכבש מעמדת נבדל. אני כועס, כי ב-2:1 היינו קרובים להשוות. השער השלישי הרג אותנו. זה לא מקרי שתמיד יש טעויות לטובת הקבוצה שמשחקת נגדנו. סיטי קבוצה מעולה, אבל גם בעונה שעברה ספגנו מולם שני שערים מעמדת נבדל ברורה". 


ארון מרטין. פפ ומוריניו בעקבותיו (טוויטר)
ארון מרטין. פפ ומוריניו בעקבותיו (טוויטר)


בתוך כך, לפי דיווח ב"מונדו דפורטיבו" סיטי ויונייטד מעוניינות בכישרון הגדול של אספניול ארון מרטין. המגן השמאלי בן ה-20 עלה בשנה שעברה מהאקדמיה של אספניול והעונה פתח בכל 11 משחקי הליגה.


Man City's #PL form 2017/18 (most recent first):

WWWWWWWWWDW pic.twitter.com/ybuyGhGZAE

— Premier League (@premierleague) November 5, 2017

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי