הולך ומסתבך: העימות עם לואיז יוביל לפיטורי קונטה?

קונטה
קונטה | Gettyimages

שליחתו של הברזילאי ליציע והפיכתו ל"נער המים" באימון, כמו גם עזיבתו המפתיעה של המנהל הספורטיבי מייקל אמנלו, עלולות להחיש את הפרידה של צ'לסי מהמנג'ר. גם השחקנים יתמכו בצעד שכזה?

(גודל טקסט)

בשונה לחלוטין מדברים שנכתבו אתמול, הבוקר (שלישי) נכתב ב"סאן" כי עזיבת מייקל אמנלו את צ'לסי אחרי עשור דווקא עשויה לסלול את הדרך להתנתקות מהמאמן אנטוניו קונטה.

לפי הדיווח, אמנלו שבעבר שיחק במכבי תל אביב והובא לבלוז על ידי אברם גרנט, היה מהתומכים הגדולים בקונטה שהסתכסך עם ההנהלה בקיץ האחרון בטענה שלא הביאו לו את שחקני הרכש שביקש. אמנלו, כך מדווח, עזב בגלל חילוקי דעות עם האישה החזקה בהנהלת הקבוצה, מרינה גרנקובסקיה, הנציגה הישירה של רומן אברמוביץ' בהנהלה. אמנלו תמך בהשארת קונטה בתפקיד, לעומת הנציגה הרוסיה שרצתה לפטרו.

קונטה הביע אתמול צער על עזיבת אמנלו אחרי שצ'לסי דיווחה על התפטרותו, אבל פרשנים לא הופתעו מהמצב עקב אותו סכסוך מתמשך בין ההנהלה לקונטה על הרכש של צ'לסי. האיטלקי טען שבשנתיים האחרונות ביקש כמה שחקנים שצ'לסי פשוט נכשלה להחתים אותם. אמנלו ששימש כמנהל הספורטיבי היה זה שהמליץ לאברמוביץ' להחתים את קונטה לפני 18 חודשים. הוא גם היה אחראי על הרכש של הקבוצה בשש השנים האחרונות.


קונטה. עזיבת אמנלו תאיץ את פיטוריו? (AFP)

במקביל, ה"מירור" מפרסם גם הבוקר שייתכן ודווקא עזיבת אמנלו תחזק את קונטה, אבל הוא עדיין צפוי למאבק עם אברמוביץ'. ראשי הקבוצה לא אהבו את המהלך שלו לזרוק ליציע את דויד לואיז במשחק הניצחון על מנצ'סטר יונייטד (0:1) וגם העובדה שהשפיל את השחקן ומינה אותו ל"נער כדורים" באימון בשבת לא תועיל לו. בהנהלה וגם בקרב השחקנים יש תמיכה גדולה בלואיז, הנחשב לאחד השחקנים המובילים בחדר ההלבשה של צ'לסי. תוסיפו לכך את ההחלטה שלו להעיף את דייגו קוסטה מהקבוצה, למרות שההנהלה רצתה להאריך את חוזהו, ותקבלו עימות חדש בפתח.

לפי הדיווחים לואיז וקונטה על סכינים בגלל שבלם נבחרת ברזיל לא מרוצה משיטות האימון של קונטה ויש גם ירידה גדולה ביכולתו עקב כך. החשש כעת הוא לאי שקט בחדר ההלבשה אם לואיז ימשיך להישאר בחוץ. האם פרשת "דייגו קוסטה 2" בפתח? קונטה לא איש קל, אבל כל עוד הוא מצליח ימשיך לקבל כנראה גב מאברמוביץ'.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי