פירלו, דרוגבה ולמפארד מועמדים לרשת את אמנלו בצ'לסי

דידייה דרוגבה ופרנק למפארד
דידייה דרוגבה ופרנק למפארד | Gettyimages

הקשר האיטלקי שפרש השבוע ושני האקסים המיתולוגייים עשויים להתמנות לתפקיד המנהל הטכני במקומו של הניגרי שעזב, אברמוביץ' עשוי להגביר את מעורבותו. קונטה החזיר את לואיז לאימונים

(גודל טקסט)
צ'לסי הודיעה אתמול (שלישי) על סיום דרכו של מייקל אמנלו מתפקיד המנהל הטכני, והיום החלו לצוץ בתקשורת העולמית השמות של המועמדים להחליפו. בתוך הרשימה ישנם כמה שמות מסקרנים למדי, עם כמה אקסים זכורים למדי של מהבלוז.


פרנק למפארד ודידייה דרוגבה, כוכבי הקבוצה המיתולוגיים, מועמדים לתפקיד. גם אנדראה פירלו, שפרש רשמית מכדורגל בגיל 38, הוזכר כמועמד לתפקיד, כשבדיווח מוזכרת העובדה ותהיה לו שפה משותפת עם המנג'ר אנטוניו קונטה, האיטלקי גם כן.  בתוך כך פורסמו ידיעות שקונטה לא יאהב. הבעלים רומן אברמוביץ'  מתכנן בעתיד להיות מעורב יותר באימונים ולהגיע אליהם בתכיפות גדולה יותר מאשר אחת לכמה חודשים.




בנושא אחר שהעסיק את הבלוז, קונטה החזיר את הבלם דויד לואיז לאימונים וכנראה שהמתח ביניהם קטן אחרי שהוא זרק אותו ליציע במשחק הניצחון על מנצ'סטר יונייטד 0:1. לואיז חושש שקונטה מתנכל לו בגלל יחסיו הטובים עם דייגו קוסטה, שהסתכסך עם האיטלקי. בנוגע לרכש, החלוץ אלברו מוראטה המליץ למנג'ר לרכוש את סנדרו ראמירס, החלוץ ששיחק בעבר בברצלונה ועבר בקיץ האחרון לאברטון.


Two legends in one picture.

Happy retirement, @Pirlo_official! pic.twitter.com/UIHX3wiCF8

— Galatasaray EN (@Galatasaray) November 7, 2017


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי