אגוארו: את סיטי אעזוב רק לאינדפנדיינטה, אולי כבר בקיץ הקרוב

סרחיו אגוארו
סרחיו אגוארו | AFP

חלוץ המוליכה האנגלית הפתיע: "לא יודע על התעניינות מריאל מדריד או מילאן. החוזה שלי במנצ'סטר סיטי מסתיים ב-2019 ואני לא מתכוון להאריך אותו בסיטי"

(גודל טקסט)
מנצ'סטר סיטי פתחה את העונה בצורה סוחפת. הקבוצה של פפ גווארדיולה מוליכה את הליגה האנגלית, נראית נהדר גם בליגת האלופות ועדיין נדמה שמשהו חסר לסרחיו אגוארו. קון, ששמו נקשר עם מעבר לברצלונה, ריאל מדריד ומילאן, סיפק היום (חמישי) הצהרה מעניינת לגבי עתידו.


"אני רוצה לזכות בתארים עם סיטי, בכולם, אבל התכנון שלי הוא לחזור לאינדפנדיינטה, זה עשוי לקרות בסוף העונה. לא קל לעזוב קבוצה נהדרת כמו סיטי. אני נהנה מהאהבה של הקהל והחברים שלי לסגל", סיפר קון.



אגוארו הוסיף: "אני לא יודע על התעניינות מקבוצות אחרות. היו דיבורים על ריאל ומילאן, אבל אני לא יודע על שום דבר ממשי. החוזה שלי יסתיים ב-2019, ואני לא מתכנן להאריך אותו. הקבוצה הבאה שאשחק בה תהיה רק אינדפנדיינטה".



הדברים של קון, רק מחזקים את הרצון של פפ וסיטי לצרף את אלכסיס סאנצ'ס בקיץ הקרוב, אז יפוג חוזהו של הצ'יליאני בארסנל. כזכור, התותחנים דחו מספר הצעות על אלכסיס בקיץ האחרון ובשל המרחק המשמעותי ממאבק האליפות בממלכה הם עשויים לוותר עליו כבר בינואר, כדי לייצר הכנסה משמעותית לפני הקיץ. 




רוצה הביתה. קון (AFPׂׂ)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי