דיווח: ארסנל תשלם 60 מי' יורו עבור פקיר, מאנה שוב נפצע

נאביל פקיר
נאביל פקיר | צילום: AFP

התותחנים כבר נערכים לעזיבה של אוזיל ואלכסיס, וכוכב ליון עשוי לשוב ולשתף פעולה עם לקאזט. וילקינס: "עזיבה של אוזיל היא לא אבדה עבור ארסנל". ונגר, יונייטד וסיטי במירוץ אחרי אנזונזי. חלוץ ליברפול ייבדק

(גודל טקסט)
האם ארסנל ויתרה על האפשרות להשאיר את אלכסיס סאנצ'ס ומסוט אוזיל? על פי הדיווחים היום (שני) בתקשורת האנגלית, עולה שכן. התותחנים כבר פתחו במשא ומתן מתקדם על ליון, לגבי צירופו של נביל פקיר.


אחרי שארסן ונגר צרף הקיץ את אלכסנדר לקאזט, הוא מעוניין בכוכב נוסף מליון, שמצדה דורשת עבורו 60 מיליון יורו. כזכור, אוזיל ואלכסיס מעוניינים בשדרוג משמעותי בשכרם, אותו ארסנל לא מוכנה לשלם כעת. לעומת זאת, ונגר מבין כי עזיבה של השניים תאפשר לו לצרף כוכבים נוספים. פקיר, שפורח העונה ואף נכלל בסגל של דידייה דשאן, זכה למעקב בשבועות האחרונים גם מברצלונה. במקביל הצהיר הקשר כי הוא ישמח לחזור לשתף פעולה עם לקאזט.



עדיין בנוגע לאוזיל, ריי וילקינס בחר לבקר את הגרמני: "מעולם לא חשבתי שהוא שחקן גדול. אני לא מבין למה נתנו לו את החולצה עם הספרה 10 על חשבון ג'ק ווילשייר. אני לא חושב שמסוט יהיה בעתיד גם שחקן גדול. עזיבה שלו לא תהיה אבדה גדולה לארסנל".


בגזרת העוזבים, נדמה כי מעמדו של אוליבייה ז'ירו ממשיך להתערער. החלוץ, שנפגע במשחקה האחרון של צרפת, אומנם הצהיר כי הוא לא מתחרט על ההחלטה לחתום בארסנל. ועדיין, ונגר עשוי לוותר עליו כבר בינואר במקרה ותגיע הצעה ראויה. רק בקיץ האחרון ז'ירו נקשר עם מעבר לאברטון.  




לקאזט מחכה לו. פקיר (AFP)  


בתוך כך, באנגליה טוענים שארסנל, מנצ'סטר יונייטד ומנצ'סטר סיטי עוקבות בעניין אחרי סטיבן אנזונזי מסביליה. הקשר עצמו הודה: "אני מאוד אוהב את הליגה האנגלית. אני לא רוצה לדבר על חוזים אפשריים, אני באמת לא יודע מה יקרה בעתיד".


לעומת זאת, ליברפול ספגה היום מכה קשה. המייטי רדס יאלצו להסתדר ללא סאידו מאנה בתקופה הקרובה. החלוץ נפגע במהלך השהות שלו במדי נבחרת סנגל והוא שב לממלכה כדי לעבור בדיקות נוספות. מאנה, שנעדר ממספר משחקים העונה, עשוי לסבך את המצב של יורגן קלופ בליגה. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי