מוריניו VS סימאונה: מלחמה בין מנצ'סטר יונייטד לאתלטיקו מדריד

ז'וזה מוריניו ודייגו סימאונה
ז'וזה מוריניו ודייגו סימאונה | Gettyimages

מאמן יונייטד זועם על הניסיונות לקחת את הררה ובמקביל הכעיס את המאמן הארגנטינאי בשל רצונו להפעיל את סעיף השחרור של סאול

(גודל טקסט)

באנגליה טוענים שבשבועות האחרונים התפתחה מלחמה בין מנצ'סטר יונייטד לאתלטיקו מדריד. לפי הדיווחים בכלי התקשורת מאמן השדים האדומים לא מוכן לוותר על אנדר הררה, וזו אחת הסיבות המרכזיות לעימות המתפתח.

למרות שהררה הוא לא באנקר בהרכב של יונייטד, מוריניו אוהב אותו ומעוניין להעניק לו חוזה חדש במקום החוזה הנוכחי שמסתיים בקיץ בקרוב. כזכור, בימים האחרונים פורסם שהקולצ'ונרוס כבר יצרו קשר עם הקשר הספרדי ומקווים לצרפו בקיץ הקרוב כחיזוק למרכז המגרש.

מוריניו לא טומן ידו בצלחת והתחיל במאמצים לצרף את חביבו של דייגו סימאונה, סאול ניגס. המאמן הפורטוגלי מעריך מאוד את הספרדי המוכשר בן ה-22 ורוצה למנוע הישנות של המצב בו פציעה של פול פוגבה תשבש לו את התוכניות. סימאונה שאוהב מאוד את סאול ורק בקיץ האחרון חידש את חוזהו עם תג מחיר מטורף של 134 מיליון ליש"ט, מקווה מאוד שהשחקן לא יתפתה להצעות הענק.

מאחורי הקלעים גם נמצא מעמדו העתידי של אנטואן גריזמן. הכוכב הצרפתי פתח את העונה בצורה רעה ולא מסתיר את רצונו לעזוב. הקבוצה האדומה ממנצ'סטר מוזכרת כמועמדת המובילה לקלוט את השחקן המוכשר, אבל היום הוא רמז על רצונו לשחק לצד ניימאר וקיליאן אמבפה בפאריס סן ז'רמן.

סימאונה ומוריניו. על מסלול התנגשות (gettyimages)
סימאונה ומוריניו. על מסלול התנגשות (gettyimages) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי