ונגר עקץ את פוצ'טיניו, זלאטן נכלל בסגל של מוריניו

זלאטן איברהימוביץ' וז'וזה מוריניו
זלאטן איברהימוביץ' וז'וזה מוריניו | Gettyimages

טוטנהאם תתארח אצל ארסנל לדרבי לונדוני ענק (שבת, 14:30, ספורט1), ומאמן התותחנים ירה: "מאוריסיו חייב להתגבר על הפחד לזכות בתארים". השבדי, רוחו ופוגבה יישבו על הספסל מול ניוקאסל

(גודל טקסט)
באירופה אין פגרת שזרוע ואין גם זמן להיות בחופשה של שבוע נוסף כמו בכדורגל הישראלי. לוח הזמנים מחייב את הליגות לחזור בגדול וגם באנגליה רוב המשחקים יתקיימו כבר מחר (שבת) בגלל ליגת האלופות. במוקד המחזור ה-12 בליגה האנגלית: ארסנל תארח את טוטנהאם (14:30, ספורט1) לדרבי לונדוני ענק.



ארסנל – טוטנהאם (שבת, 14:30, ספורט1) 

הדרבי הצפון לונדוני יפגיש את שתיים מהיריבות הגדולות ביותר בממלכה כאשר התרנגולים מקדימים את התותחנים בארבע נקודות. לקראת הדרבי, רשת BBC הרכיבה את ההרכב האיכותי ביותר מהסגלים של השתיים כאשר לארסנל היה נציג אחד, אלכסיס סאנצ'ס. ארסן ונגר התכונן לקראת הדרבי ה-51 שלו מול טוטנהאם (22 ניצחונות, 20 תוצאות תיקו ושמונה הפסדים) סיפר במסיבת העיתונאים: "מאוריסיו פוצ'טיניו עושה עבודה נהדרת, אבל הוא חייב להתגבר על הפחד מזכייה בתארים. כל עוד טוטנהאם לא זכתה בתואר, היא לא יכולה להיות טובה יותר מאיתנו".


מאמן התרנגולים, שהפסיד רק פעמיים לתותחנים ומחזיק ברצף של שישה משחקים ללא הפסד מולם, הצהיר: "ארסן הוא מודל לחיקוי, אני מעריץ אותו. אין שום פייבוריטית במשחק כזה". הארי קיין, הארי וויקס ודלה עלי, שנעדרו ממשחקה של נבחרת אנגליה מול נבחרת ברזיל, ישובו להרכב כמו גם הוגו לוריס הנהדר. ממול, אוליבייה ז'ירו הפצוע ייעדר.



מפחד מתארים? פוצ'טיניו (AFPׂ) 


לסטר – מנצ'סטר סיטי (17:00, חגיגה אנגלית בספורט1)

סרחיו אגוארו, שהתעלף במהלך ההפסד של נבחרת ארגנטינה לנבחרת ניגריה, סיפר לקראת המפגש של השועלים: "הבדיקות שלי בסדר גמור, אני מרגיש טוב ואהיה מוכן ללסטר". 'דיילי מייל' המקומי טען כי השינוי המשמעותי בין העונה הראשונה לשנייה תחת פפ גוואדיולה היא האחדות שיש בסגל. בנוסף, העובדה כי מאמן סיטי בחר לצרף לצוות הרחב שפים מיוחד, ששינו את התפריט של השחקנים במיוחד עבור אגוארו וניקולאס אוטומנדי שאינם אוכלים לחם עם גלוטן, בנוסף להיכרות עמוקה יותר עם אנשי הצוות והשחקנים היא זו שהובילה לשינוי. השועלים מצדם, עדיין כועסים על החלטת בית הדין האירופי, לא לאפשר לאדריאן סילבה לשחק עד תחילת 2018. עם או בלי הפורטוגלי, האם לסטר מסוגלת לעצור את הקבוצה הכי חמה בליגה? 


ליברפול – סאות'המפטון (17:00, ספורט2)

בדרך לסיום הסאגה? מאמן הקדושים מאוריסיו פלגרינו הודה כי קיימת אפשרות לפיה וירג'יל ואן דייק יעזוב בינואר: "אני לא יכול להבטיח, אבל לכל שחקן יש מחיר. את השאלות לגבי ואן דייק צריך להפנות לבעלים". ליברפול מעוניינת בהולנדי ועשויה לשלם עבורו 60 מיליון יורו, זאת אחרי שיורגן קלופ התנצל על שיחות שקיים עם ואן דייק ללא רשות בקיץ. אתמול שב מאמן ליברפול לאמן את הקבוצה, אחרי שפונה לבית החולים בשל כאבים. פיליפה קוטיניו, ג'ורדן הנדרסון ואפילו אדם לאלאנה (שחזר לכשירות לראשונה מאז אוגוסט) יעמדו לרשותו של הגרמני, שעדיין לא החליט לגבי ההרכב.



יזכה לדקות השבוע? דויד לואיז (AFP) 


ווסט ברומיץ' – צ'לסי (17:00)

הבלוז יצאו לפגרה בתזמון רע, דווקא אחרי הניצחון על מנצ'סטר יונייטד. למזלם, הבאגיס לא ניצחו בליגה מאז אוגוסט. עדיין לא ברור האם אנטוניו קונטה יעניק דקות לדויד לואיז, שלכל הפחות יישב על הספסל ולא יהיה פעם נוספת ביציע – כך אישר המנג'ר. צ'לסי עדיין חושבת על חיזוק, חרף היכולת הטובה של מרכוס אלונסו, והשם החם בפנקס הוא אלכס סנדרו. האלופה מוכנה לשלם ליובנטוס 58.9 מיליון ליש"ט עבור מגן יובנטוס, אך עדיין לא ברור אם העסקה תצא אל הפועל. בינתיים, וויליאן קרא למאמן האיטלקי להחזיר לסגל את רובן לופטוס-צ'יק שהרשים במדי אנגליה.


מנצ'סטר יונייטד – ניוקאסל (19:30, ספורט1)
אחרי ההפסד מול האקסית, ז'וזה מוריניו יצפה לתגובה איכותית מצד החניכים שלו. עדיין לא ברור האם המאמן ימשיך באולד טראפורד כאשר חרושות השמועות קושרות אותו לפאריס סן ז'רמן. באנגליה בטוחים כי מוריניו ויונייטד יפתחו במשא ומתן כבר בינואר הקרוב על מנת להאריך את חוזהו. הבשורה הגדולה הגיעה מצד פול פוגבה, זלאטן איברהימוביץ' ומרקוס רוחו שהמנג'ר אישר כי ייכללו בסגל – פוגבה אף עשי לחזור להרכב לאחר כחודשיים של היעדרות, בעוד הענק השבדי ורוחו יישבו לראשונה העונה על הספסל.

"Zlatan, he's a very important player for us and of course, we welcome him back," says the boss. "He has incredible personality to fight such an injury." #MUFCpic.twitter.com/XZOuau166n

— Manchester United (@ManUtd) November 17, 2017

משחקים נוספים:

בורנמות' – האדרספילד (17:00)

קריסטל פאלאס – אברטון (17:00)

ברנלי – סוונזי (17:00) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי