דיווח: יונייטד תאריך בעונה אחת את החוזה של הררה

אנדר הררה
אנדר הררה | AFP

הקשר הבאסקי היה אמור לסיים חוזה הקיץ וחוזר ע"י ברצלונה ואתלטיקו. זלאטן: "אנשים יהיו בהלם אם יידעו איזה פציעה חמורה באמת היתה לי". וגם: האם מחיטריאן בדרך החוצה?

(גודל טקסט)
דיווחים בכל תקשורת שונים באנגליה טוענים כי מנצ'סטר יונייטד האריכה את החוזה של אנדר הררה עד יוני 2019. שמו של הקשר הבאסקי, שהיה אמור לסיים חוזה הקיץ ולנהל מו"מ כבר בינואר, נקשר עם ברצלונה ואתלטיקו מדריד. לאור הביקושים הוחלט באולד טראפורד לממש את האופציה על החוזה של הררה.


עוד נטען בדיווחים כי השדים האדומים אמורים לתת עונה אחת נוספת לעוד ארבעה שחקנים שמסיימים חוזה בקיץ: אשלי יאנג, לוק שואו, דיילי בלינד וחואן מאטה.




במועדון עוד חוגגים את חזרתו של זלאטן איברהימוביץ' למגרשים אחרי חצי שנה. הכוכב השבדי התראיין לטלוויזיה של יונייטד אחרי הניצחון על ניוקאסל 1:4 וגילה שהאוהדים לא מבינים עד כמה הפציעה שלו בברך היתה קשה. הסברה עד כה היתה שהוא סבל מקרע רצועות פנימי בברכו, אבל איברה אמר: "אנשים יהיו בהלם אם יידעו איזה פציעה באמת עברתי בברך. הנזקים שהיו לי הרבה יותר גדולים ממה שחשבו, אבל העדפתי לשמור את חומרת הפציעה בסוד".


החלוץ השבדי דחה את הביקורות שהוטחו בו לפיו הוא זירז את החלמתו וגם עלול לסכן שוב את הברך אם יעמיס על עצמו יותר מדי."זה לא נכון שהאצתי את החזרה שלי. הייתי שישה חודשים וחצי בחוץ ונהגתי לפי הפרוטוקול. הפתרון לכך היה עבודה קשה וכל יום הייתי עובד שש שעות".
 

#MondayMotivationpic.twitter.com/VuGApkpnZV

— Manchester United (@ManUtd) November 20, 2017


איברה זכה לחוזה חדש רק עד קיץ 2018, אבל מודה: "כרגע אני מודה לאלוהים שאני יכול לרוץ שוב ולשחק כדורגל. העתיד לא מטריד אותי. אני רוצה לשלם חזרה ליונייטד על התמיכה בי ולזכות בכל התארים האפשריים. בגילי ואחרי כזאת פציעה ברור שאני לא מנסה לחתום על חוזים לחמש עד 10 שנים. חוזה חדש זה ניירת. מה שאני עושה זה לרוץ על המגרש".


בתוך כך פרסם ה"סאן" כי הנריק מחיטיריאן שהגיע ליונייטד בקיץ שעבר אחרי שזכה בתואר "שחקן השנה בבונדסליגה" נלחם על הקריירה שלו ביונייטד רק 16 חודשים מאז שנרכש. קשר דורטמונד לא נכלל בסגל למשחק נגד ניוקאסל ולפי ה"סאן" ז'וזה מוריניו וצוותו כלל לא בטוחים שהוא מתאים מנטלית ופיזית לפרמייר-ליג.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי