קלופ זעם על השופט, וויליאן: ניסיתי לבעוט, זה שער יפהפה

יורגן קלופ
יורגן קלופ | Getty

מנג'ר ליברפול התלונן על כך שאוליבר מנע ממנו לבצע חילוף שעשוי היה לשנות את הכל, הברזילאי של צ'לסי שקבע 1:1 באנפילד הבהיר: "לא ניסיתי להגביה"

(גודל טקסט)

אחרי ששמטה יתרון של שלושה שערים בסביליה בליגת האלופות באמצע השבוע, ליברפול שוב ספגה אתמל (שבת) בדקות האחרונות והחמיצה ניצחון גדול על צ'לסי, מולה סיימה ב-1:1 באנפילד.

יורגן קלופ הפתיע טקטית כשפתח ללא רוברטו פירמינו וסאדיו מאנה ועם דניאל סטארידג' בחוד, בסך הכל הפעם חמישית העונה של החלוץ האנגלי בהרכב. מוחמד סלאח שוב הפגין את יכולתו המעולה העונה והעלה את מאזנו לעשרה שערים בליגה (15 בכל המסגרות), אבל כאמור וויליאן השווה ספק בהגבהה ספק בבעיטה.

קלופ כעס על השופט מייקל אוליבר שמנע ממנו לערוך חילוף כדי להאט את התקפות צ'לסי ממש רגע לפני השוויון. "כעסתי כי רצינו לשנות את שיטת המשחק והשופט לא אפשר לנו. רצינו לעבור לחמישה בהגנה ולצופף וזה ממש לא היה נעים לספוג כשאתה יודע שזה הולך לקרות. אני יודע מה עבר לו בראש באותם רגעים, הוא טען שלקח לנו יותר מדי זמן להתארגן. אני לא מבין איך חילוף שחקן יכול לקחת זמן".

סאדיו מאנה, אחד השחקנים הבטוחים בהרכב של ליברפול, סופסל גם הוא וכעס על כך שנכנס רק בדקה ה-89. אחרי המשחק ניסה קלופ לנחם את הסנגלי, אבל הוא מיהר למנהרת השחקנים: "צעקתי לו לשחק באגף ולא במרכז", טען המנג'ר כשנשאל אם הם התעמתו.


וויליאן והבלוז חוגגים את השוויון באנפילד. "שער יפהפה" (Gettyimages)

אחרי ה-3:3 המאכזב מול סביליה, קלופ סבור שליברפול שיפרה את משחקה: "זה היה משחק מצוין למרות שבוע של ליגת האלופות ושתי הקבוצות רצו כאילו לא שיחקו באמצע השבוע. זה לא משחק שאתה יכול לנצח 0:5. צ'לסי שיחקה על מתפרצות ואתה לא יכול לעצור שחקן כמו אדן הזאר. צ'לסי אולי לחמה והיה מגיע לה תיקו, אבל לאור הדרך בה ספגנו, ההרגשה לא טובה".

מן העבר השני, אנטוניו קונטה לא הצליח עדיין לנצח את ליברפול מאז נכנס לתפקידו. למזלו היה לו את וויליאן, שטען אחרי המשחק: "רציתי לבעוט, זו לא הייתה הגבהה. כולם שואלים אותי על זה, אבל רציתי רק לבעוט. זה היה שער יפהפה וחשוב להבקיע במשחקים כאלה".

קונטה הפתיע כשפתח לראשונה העונה עם דני דרינקווטר על חשבונו של ססק פברגאס. "כשאתה משחק כל שלושה ימים אתה לא יכול לסכן את כל השחקנים", הבהיר המנג'ר האיטלקי, "ססק שיחק את כל המשחקים מתחילת העונה בגלל שבאקיוקו ודרינקווטר היו פצועים. אם אתה נותן לשחקן כמו דרינקווטר לשחק במשחק חשוב כזה, אתה מאותת לכל השחקנים שאתה בוטח בהם. התוכנית הטקטית שלנו הייתה טובה. במחצית ראשונה הקשנו על ליברפול לצאת למתפרצות ובחצי השני ניסינו לעקוץ אותם".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי