פוצ'טינו מאוכזב: חייבים להפסיק לספוג ישר בתחילת המשחק

וארדי
וארדי | Getty

טוטנהאם עם נקודה ליגה אחת משלושת המשחקים הראשונים, אחרי ההפסד 2:1 ללסטר וסובלת מיכולת חלשה של אריקסן ודלה עלי. וארדי כבש שנתיים בדיוק אחרי ששבר שיא פרמייר-ליג עם 11 כיבושים רצופים

(גודל טקסט)
 רק לפני ארבעה שבועות זכתה טוטנהאם להכרה עולמית אחרי שניצחה את ריאל מדריד בוומבלי 1:3 ורכשה לעצמה הרבה מעריצים אחרי שהקדימה את הבלאנקוס  מדריד בשלב הבתים של הצ'מפיונסליג וגברה פעמיים על דורטמונד,


אבל חוץ מהאלופות, נובמבר היה חודש שחור לתרנגולים ואתמול הם הפסידו 2:1 ללסטר וסיימו עם נקודה בשלושת משחקי הליגה האחרונים שלהם (הפסד 2:0 בחוץ לארסנל בדרבי, תיקו 1:1 בבית מול ווסט ברומיץ' הפתטית). מאוריסיו פוצ'טינו,  שכבר הוגדר כאחד המאמנים הטובים בעולם, סיים את המשחק בקינג פאואר סטדיום:  "המחצית הראשונה היתה עלובה והיה קשה לחזור למשחק אחרי שאתה בפיגור 2:0. האכזבה היא מהיכולת שלנו. אנחנו חייבים לפתוח את המשחקים טוב יותר. בשני המשחקים האחרונים ספגנו מיד בפתיחה".




כריסטיאן אריקסן ודלה עלי היו חלשים, אריקסן ופרננדו יורנטה החמיצו הזדמנויות בטוחות לקראת הסיום ופנדל על דני רוז בדקת הסיום לא נשרק. "זה היה פנדל ברור על רוז, אבל אנחנו חייבים לקבל את החלטות השופט", אמר המנג'ר הארגנטיני. הנתון החיובי היחיד בטוטנהאם היה חזרתו של אריק לאמלה שבישל שתי דקות לאחר שחזר לכר הדשא לראשונה מאז אוקטובר 2016. הארי קיין כבש מהבישול את שערו העשירי העונה.

The silver lining to this evening, the return of @ErikLamela!

He's on the pitch for 2 minutes after 13 months out, and provides an assist! #COYS#LEITOTpic.twitter.com/1SBSEYVW34

— Armed Forces Spurs (@UK_Forces_Spurs) 28 בנובמבר 2017

"מירור" כתב ששחקני לסטר החזירו את השעון אחורה שנתיים לאחור. ב-28 בנובמבר 20155 הרשית ג'יימי וארדי מול מנצ'סטר יונייטד והיה לשחקן הראשון בפרמייר-ליג שכובש ב-11 משחקים רצופים. השער המדהים שלו אתמול היה דרך טובה לחגוג שנתיים  וגם להחזיר לאוהדי הספרס שלעגו לאשתו המשתתפת בתוכנית ריאלטי. השועלים הציגו יכולת שהזכירה את עונת האליפות וגם נקמו בטוטנאם על ה-6:1 בבית בעונה שעברה.


"זה היה מעודד לראות את השחקנים שלי מגלים יכולת מעולה בהגנה בעיקר במחצית הראשונה. ניצחנו קבוצה גדולה", התמוגג מאמן לסטר קלוד פואל. מארק אולברייטון קיבל ציון 9 בעוד וארדי וריאד מאחרז קיבלו  8 ב"מירור".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי