מכה לארסנל: אלכסנדר לקאזט ייעדר מול מנצ'סטר יונייטד

מסוט אוזיל
מסוט אוזיל | Gettyiamges

החלוץ הצרפתי נפצע במפשעה ב-0:5 על האדרספילד ולא יהיה בסגל מול השדים האדומים (שבת, 19:30, ספורט1). באנגליה מחמיאים לאוזיל: "רמה של חמישה כוכבים". צפו בתקציר

(גודל טקסט)
ארסנל רשמה אמש (רביעי) ניצחון מרשים, כשדרסה את האדרספילד 0:5 באצטדיון האמירויות. קבוצתו של ארסן ונגר כבר במרחק ארבע נקודות מטוטנהאם, ורק לפני שבועיים טענו שהתותחנים איבדו את הבכורה בצפון לונדון לתרנגולים.


ארסנל ניצחה 12 משחקים ברציפות בבית, וזה המאזן הכי טוב שלהם מאז 2005, כשצברו בהייבורי (מגרשם הישן) 13 ניצחונות רצופים. ב"דיילי מייל" קבעו: "יכולת של חמישה כוכבים לאוזיל". הקשר הגרמני הוסיף וצייץ: "הפכנו משחק שקול לניצחון 0:5 גדול. האמירויות הוא המבצר שלנו".



התוצאה אמש גם מוכיחה לאוהדי ארסנל, שרצו להיפטר ממסוט אוזיל ואלכסיס סאנצ'ס, שוונגר הוותיק צודק כשהוא לא רוצה לשחרר את השניים תמורת דמי ההעברה בינואר הקרוב. הצרפתי הודיע שהשניים לא יעזבו, למרות שיוכלו ללכת ללא תמורה. אוזיל כבש ובישל שניים וסאנצ'ס הבקיע שער. גם אלכסנדר לקאזט, שהייתה לו פתיחה בינונית של העונה, הבקיע יחד עם בן ארצו אוליביה ז'ירו. החלוץ שהגיע מליון נפצע בשריר הירך והוחלף במחצית על ידי ז'ירו, ויחמיץ את המפגש המרתק נגד מנצ'סטר יונייטד בשבת (19:15, שידור ישיר בספורט1). היום תתברר חומרת פציעתו.


ונגר יצא מגדרו אחרי ימים לא קלים: "אוזיל הראה מה הוא יודע לעשות". אחרי שהקבוצה עלתה ל-0:1 היו דווקא דקות טובות לאורחים, ו-ונגר אמר: "התחלנו טוב, אבל אז איבדנו ריכוז ונתנו להם לחזור, עד שכבשנו שער שני והכל החל לתקתק. כשכולם שיחקו כדורגל יותר טכני וחופשי, אוזיל הראה מה הוא באמת יכול עשות. איך שכנעתי אותו לעשות את זה? זו העבודה שלי לעודד שחקנים לשחק עבור הקבוצה. בכללי כולנו אוהבים אותו, כי הוא תמיד רוצה את הכדור". המאמן הצרפתי גם היה מרוצה מהעובדה שהקשר הגרמני נלחם ואפילו תיקל. רק לפני שבועיים אוהדי ארסנל רצו להעיף את אוזיל וסאנצ'ס מהקבוצה כמה שיותר מהר, ועכשיו זה נראה שלפחות עד סיום העונה הם יתנו את הכל.

Turning a tight game in a superb – 0 win! The Emirates is our fortress! #YaGunnersYa@Arsenal#AFCvHTFCpic.twitter.com/LWMY5cgYG7

— Mesut Özil (@MesutOzil1088) 29 בנובמבר 2017

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי