קונטה: מוזר ששואלים אותי על אליפות אחרי הפסד רביעי

אנטוניו קונטה
אנטוניו קונטה | AFP

אחרי ה-1:0 מול ווסטהאם, מאמן צ'לסי ניסה להסביר: "מול מנצ'סטר סיטי, ווסטהאם לא עברה את החצי. עוד לא התחלנו את הריצה לאליפות". באקאיוקו ספג ביקורת, אוהד צ'לסי ישלם בגדול על ההפסד בהתערבות?

(גודל טקסט)

צ'לסי ספגה אמש (שבת) מכה קשה, עם 1:0 מול ווסטהאם, שהרחיק את האלופה מהמאבק על התואר. הבלוז נכנעו לדוויד מויס המושמץ, שזכה לשבחים מהתקשורת האנגלית: "צ'לסי הייתה רעה, היא לא שיחקה כמו שהיא התרגלה לשחק במחזורים האחרונים. ועדיין, זה לא לוקח שום דבר מהניצחון של מויס". 


טיבו קורטואה ספג את השער ה-100 ב-107 הופעות במדי צ'לסי, לעומתו פטר צ'ך ספג את אותה הכמות ב-172 משחקים. אנטוניו קונטה המתוסכל הודה בסיום: "הריצה לאליפות, לא התחלנו אותה, כי זה כבר נגמר. זה מוזר ששואלים אותה על זכייה באליפות אחרי הפסד, בעיקר אחרי ההפסד הרביעי שלנו העונה. הסיכוי עוד אפשרי, אבל אם רוצים להישאר קרובים באמת צריך להפסד רק שני משחקים בחצי הראשון של העונה. ספגנו מול ווסטהאם ומול מנצ'סטר סיטי הם לא עברו את החצי". 

 

  • זידאן עקץ את הפרשנים אחרי ההצגה של רונאלדו וריאל


אוהדי האלופה רתחו מזעם על היכולת של טימואה באקאיוקו, שנרכש ממונאקו תמורת 40 מיליון יורו, ושוב אכזב. ההחלטה לוותר על נמניה מאטיץ' לטובתו של באקיוקו, זכתה לביקורת רבה עוד יותר. בינתיים, בממלכה גם עוסקים בעתידו של אחד מאוהדי צ'לסי, שהבטיח לחתוך את איבר מינו אם הקבוצה תפסיד לפטישים. 

 

I will cut my penis if we drop points against West Ham.

— Morata Flair (@Pranav_CFC) 9 בדצמבר 2017

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי