צפו: יורגן קלופ התפרץ על עיתונאי לאחר הדרבי

יורגן קלופ
יורגן קלופ | Gettyimages

מאמן ליברפול זעם על השופט ועל הכתב בסיום ה-1:1 המאכזב מול אברטון: "אני רוצה לדבר רק עם אנשים שיש להם קצת הבנה בכדורגל". צפו בתקציר

(גודל טקסט)
יורגן קלופ השתולל לאחר ה-1:1 של ליברפול אמש (ראשון) מול אברטון. המאמן הגרמני זעם על השופט קרייג פאוסון שלדעתו שרק לפנדל שלא היה וגם כעס על כתב "סקיי" פטריק דייויסון שטען שהפנדל חוקי. "לוברן לא ניסה לתקל, היד שלו הייתה על הגב של לואין", התפרץ על העיתונאי. "אם אתה חושב שזה פנדל תגיד את זה. הדעה שלי נחשבת בכלל? אני רוצה לדבר רק עם אנשים שיש להם קצת הבנה בכדורגל. אני מצטער, אתה צודק ואני טועה. אני לא במצב רוח בכלל של לענות על שאלות".


ליברפול לא ניצחה בחמשת משחקיה האחרונים לאחר משחקים בליגת האלופות, וגם אתמול היא אכזבה. מרטין קיון בלם ארסנל לעבר טען שלוברן אשם בכך שהוא משחק כמו שלומיאל ברחבה בה כל נגיעה בכדור יכולה להישרק כפנדל. שופט העבר גרהאם פול פסק ב"דילי מייל" שההחלטה של השופט הייתה נכונה. "פאוסון צדק. לוברן דחף את שחקן אברטון ברחבה וזו פסיקה נכונה. הוא לא עשה טעויות במשחק הזה".




מהעבר השני, וויין רוני, שכבש את הפנדל המכריע, חגג שוב מול היריבה השנואה. "ניסיתי להשתלט על עצמי ולהירגע. אמרתי לעצמי שאת הפנדל הזה אני לא מחמיץ. זה היה רגע כזה גדול במשחק. לקחנו נקודה כי נאחזנו בתוכנית המשחק שלנו". זה היה פנדל ראשון שנבעט על ידי שחקן אברטון באנפילד אחרי 29 שנה. ארבעת הפנדלים האחרונים שנבעטו באנפילד על ידי שחקן אברטון נכבשו בפער עצום של שנים. 2017 ולפני כן וויין קלארק (1988), טומי לוטון (1937) ודיקסי דין (1935).


Wow! You've got to watch Jurgen Klopp's FURIOUS post match interview from this afternoon!
Safe to say he did NOT think that was a penalty! pic.twitter.com/v2O55bbnQN

— Soccer AM (@SoccerAM) December 10, 2017
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי