עושים שוק: רונאלדו דורש חיזוק, ז'סוס על סף הארכת חוזה

גבריאל ז'סוס
גבריאל ז'סוס | AFP

החלוץ הפורטוגלי רוצה את בן ארצו אנדרה סילבה ממילאן, הכוכב הברזילאי של סיטי יחתום עד 2023 וירוויח כ-100 אלף ליש"ט לשבוע. ברצלונה מעוניינת בשלושה שחקני לאציו: דה פריי, מילנקוביץ' סאביץ' ולואיס אלברטו

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

חלון העברות של חודש ינואר מתקרב בצעדי ענק, ואנחנו עושים לכם סדר בכל ההחתמות והשמועות החמות ברחבי הגלובוס.


העברות רשמיות

* שחטאר דונייצק כבר מתחזקת לקראת הקרב הכפול מול רומא בשמינית גמר ליגת האלופות. האוקראינים צרפו את המגן הימני של קוריטיבה, דודו. שחטאר שילמה עבורו שני מיליון יורו.


* רובן בארחה, שכיכב במדי ולנסיה בתחילת שנות ה-2000, מונה למאמנה החדש של ספורטינג חיחון.


* עוד מאמן חדש בליגה הסינית, פאולו בנטו חתם בליפאן. 


ויטור פריירה, ששימש כעוזרו של אנדראה וילאש בואש, חתם כמאמנה החדשה של שנגחאי SIPG. 



OFFICIAL: Shanghai SIPG appointed Vítor Pereira as their new headcoach. pic.twitter.com/eitU9Nd00Y

— TransferMarkt China (@asaikana) 12 בדצמבר 2017


Rubén Baraja, nuevo entrenador del Sporting

¡Bienvenido! #RubénBarajaRojiblanco ⚪️⚪️

https://t.co/cpmEmBxEn1pic.twitter.com/y2KSPQtSAB

— Real Sporting (@RealSporting) 12 בדצמבר 2017


שמועות
* על פי דיווחים באנגליה גבריאל ז'סוס בדרך לסגור על הארכת חוזה במנצ'סטר סיטי עד 2023. על פי הדיווח יזכה החלוץ הברזילאי להעלאה של כ-40% במשכורתו שעומדת כיום על 70 אלף ליש"ט לשבוע, כלומר ירוויח קרוב ל-100 אלף ליש"ט לשבוע. המחלוקת היחידה שנותרה בין הצדדים היא למי יהיו את זכויות יוצרים בכל הקשור למרצ'נדייס של ז'סוס בן ה-20.


Negotiations between Manchester City and Gabriel Jesus have progressed, with the striker closer to signing a contract extension.

Jesus will receive a 40% salary increase with his contract likely to be extended until 2023. City also want to acquire his image rights. [@UOLEsporte] pic.twitter.com/xnBFqShJ4U

— City Watch (@City_Watch) December 12, 2017


* כריסטיאנו רונאלדו דורש חיזוק לחוד של ריאל מדריד. על פי ה"מירור" הבריטי, הפורטוגלי מתוסכל הקושי של קארים בנזמה להבקיע ומפציעותיו של גארת' בייל, ופנה לפלורנטינו פרס בבקשה לצרף את אנדרה סילבה ממילאן. רונאלדו מאוד מעריך את יכולותיו של החלוץ הפורטוגלי, הבקיע שבעה שערים ב-18 משחקים במדי הרוסונרי, ובטוח שסילבה ישפר את אחוזי הבקעת השערים של הבלאנקוס.


Cristiano Ronaldo 'wants Real Madrid to sign AC Milan ace' in the January transfer window https://t.co/hDniAEym4wpic.twitter.com/alRRC7kdwi

— Mirror Football (@MirrorFootball) December 12, 2017


* כוכבה של ראסינג קלאב, לאוטארו מרטינס, מתקרב בצעדי ענק לאתלטיקו מדריד. לאחר שדווח שהקולצ'נרוס ישלמו 12 מיליון יורו עבור הארגנטינאי, השחקן אמר בראיון ב"מארקה": "סימואונה כבר דיבר איתי על פילוסופיית הכדורגל שלו, וכיצד אני משתלב בה. בינתיים אני רוצה להישאר בראסינג ולשחק עם הקבוצה בגביע הליברטדורס, זה היה החלום שלי".


* דיווח באיטליה: ההצלחה המסחררת של לאציו עוררה עניין רב בברצלונה. על פי הדיווח בתקשורת בארץ המגף, נציגי המוליכה הספרדית נכחו במפגש מול טורינו כדי להתרשם משלושת הכוכבים של סימונה אינזאגי. ברשימה של רוברטו פרננדס נכללים סטפן דה פריי, שחוזהו מסתיים בקיץ הקרוב. גם סרגיי מילנקוביץ' סאביץ', שזוכה גם לחיזורים מצד מנצ'סטר יונייטד ויובנטוס, בתוכנית של ברצלונה. לואיס אלברטו, ששיחק בקבוצת המילואים של הקטלונים ב-2012/13, עשוי להיכלל בעסקה. עדיין לא ברור האם לאציו תהיה מוכנה לוותר על השלושה, במיוחד כשהיא חווה פתיחת עונה מרשימה. עלות צירופם של הבלם ושני הקשרים עלול להגיע לסכום חסר תקדים של כ-100 מיליון יורו.



החבר הבא של מסי? מילקוביץ' סאביץ' (AFP) 


* בגזרת ניימאר, תוכנית הטלוויזיה 'אל צ'רינגיטו' טוענת כי ריאל לוחצת על ראשי פאריס סן ז'רמן למכור את הכוכב בקיץ הקרוב. פלורטינו פרס נחוש להחתים את הברזילאי, אחריו חיזר באופן אובססיבי בשנים האחרונות. גם אדוארדו מינה, עורך אתר 'או.קיי דיאריו' הסביר כי לניימאר יש סעיף שחרור החל משנתו השנייה במועדון, הקובע כי כל קבוצה שתשלם 222 מיליון יורו עבורו תוכל להחתימו, בשל העובדה הזו פרס נחוש לשכנע את ראשי הקבוצה מעיר האורות למכור אותו בקיץ הקרוב תמורת אותו הסכום.


* מי יהיה השוער הבא של ריאל מדריד? 'מארקה' טוען כי העסקה של אלופת אירופה עם אתלטיק בילבאו לגבי קפה אריסבלאגה נסגרה. ריאל תשלם 25 מיליון יורו, למרות העובדה כי סעיף השחרור הנקוב שלו הוא 20 מיליון יורו. במקביל, הבלנאקוס נחושים לצרף את טיבו קורטואה, שמסיים את חוזהו בצ'לסי ב-2019 ולא ממהר להאריך את ההסכם על האלופה האנגלית. הבלגי יוכל להגיע רק בקיץ ואם ריאל תבחר לרכז את המאמצים לגביו היא צפויה לוותר על קפה, שיכול להצטרף כבר בינואר. עוד ברשימה של הבלאנקוס נמצא מגן ריאל סוסיאדד אלברו אודריוסולה.



* 'דיילי מייל': דניאל סטארידג', שמתקשה לקבל דקות תחת יורגן קלופ בליברפול, מעורר עניין בספרד. ולנסיה וריאל בטיס נחושות להציע לחלוץ האנגלי אפשרות להשתקם בהשאלה עד לסיום העונה.


* 'אל גול' הספרדי: סטיבן אנזוזי סיכם את תנאיו בארסנל, שתשלם לסביליה רק 35.3 מיליון ליש"ט. התותחנים הצליחו להוריד את סעיף השחרור של הקשר, שעמד על 38 מיליון ליש"ט. 



השוער הבא של ריאל? קורטואה (AFP) 


* ארסנל לא ויתרה על האפשרות להאריך את חוזהו של מסוט אוזיל. התותחנים ינסו לפתות את הקשר עם חוזה של 300 אלף ליש"ט לשבוע כדי לשכנע אותו להישאר. ברצלונה, ממשיכה לעקוב בקשב. 


* עדיין אצל התותחנים, אוליבייה ז'ירו מעוניין לעזוב את ארסנל כדי להבטיח את מקומו בסגל של צרפת לגביע העולמי. החלוץ זוכה לעניין מווסטהאם וקריסטל פאלאס.  


* בארסנל נערכים לאפשרות שהקטור ביירין יעזוב ליובנטוס. סילבן וידמר מאודינזה סומן כמחליפו.


* אסקיאל לאבצי ישוב לארגנטינה? רוסאריו סנטרל נואשת לצרף את החלוץ של הביי, שאינו מעוניין להישאר בסין לעוד עונה. 



יובנטוס מחכה לו. ביירין (AFP) 


* 'מונדו דפורטיבו': בורוסיה דורטמונד מנסה לגנוב את יירי מינה מתחת לאף של ברצלונה. המוליכה הספרדית סימנה את בלם פאלמיירס כמחליף של חאבייר מסצ'ראנו, במקביל דורטמונד נחושה לחזק את מרכז ההגנה. 


* ניוקאסל מקווה להיפטר מאלכסנדר מיטרוביץ'. המגפאייז הציעו את החלוץ הסורר, ששיחק רק 89 דקות העונה, לווטסהאם.


* דיווח בברזיל: לוקאס מורה הפסיק להתאמן עם פאריס סן ז'רמן. הקשר המריא לסין והוא צפוי לעבור בדיקות רפואיות בבייג'ין גואן. 


כבר עוזב? ז'ירו (AFP) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי