מוריניו נטש את מסיבת העיתונאים: אין לכם כבוד לבורנמות'

ז'וזה מוריניו
ז'וזה מוריניו | אתר רשמי

מאמן מנצ'סטר יונייטד תקף לקראת המפגש בליגה (21:50, ספורט2): "אתם לא מכבדים את האו, אתם לא חושבים שהם מסוגלים לנצח אותנו?". על ההאשמות נגד לוקאקו בפרשת 'מילקגייט': "תוכיחו ואז תבחרו איך להעניש"

(גודל טקסט)

ההפסד בדרבי, שפתח פער 11 נקודות ממנצ'סטר סיטי, הוציא את ז'וזה מוריניו מאיפוס. מאמן מנצ'סטר יונייטד הגיע אמש (שלישי) אל מסיבת העיתונאים של השדים האדומים לקראת המפגש מול בורנמות' (21:50, ישיר בספורט2) באיחור של שבע דקות, ותקף את העיתונאים. 


הסיבה לכעס היא העיסוק של העיתונאים במה שכונה פרשת 'מילקגייט', במהלכה נזרק על מוריניו חלב בסיום הדרבי באולד טראפורד. 'המיוחד' לא אהב את השאלה של אחד העיתונאים, שרצה לדעת האם אחד מעובדי השדים האדומים יואשם בפרשה: "את מי אני צריך להעניש? ולמה? אתה כנראה עובד במקום אחר ולא עיתונאי", כשהוא רומז לחיבור של אותו עיתונאי לסיטי. 

 


על האפשרות שרומלו לוקאקו, שעל פי הדיווחים היה מעורב בקטטה בין הצדדים בסיום הדרבי, הוסיף מוריניו: "תוכיחו, תאשימו ורק אז תבחרו איך להעניש. אני יודע טוב מאוד שהשחקנים שלי לא עשו שום דבר רע. אני בטוח בזה". 


אחרי שהעיתונאים לא הפסיקו לעסוק בדרבי, רתח המאמן ועזב את מסיבת העיתונאים כשהוא מאשים: "אתם לא מכבדים את בורנמות'. אין לכם כבוד לשחקנים שלהם ולאדי האו. אתם לא חושבים שהם מסוגלים לנצח באולד טראפורד?". סיטי ויונייטד יגישו היום את הדו"ח המפורט שלהן לגבי מה שהתרחש בחדר ההלבשה בסיום המפגש ביום ראשון, ונדמה כי הוא זה שעשוי לחשוף את התמונה המלאה מפרשת 'מילקגייט'.  


רותח מזעם. מוריניו (אתר רשמי) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי