רוני: לא אחזור בי מההחלטה לפרוש מנבחרת אנגליה

וויין רוני
וויין רוני | AFP

שחקן אברטון שלל את האפשרות שילבש שוב את המדים הלאומיים ודיבר על הנהיגה בשכרות: "עשיתי טעות טיפשית שהזיקה לילדים שלי", "אנחנו צריכים להביא את ז'ירו מארסנל". שני ב-22:00: הטופיז מול סוונזי (ספורט1)

(גודל טקסט)

המחזור ה-18 בליגה האנגלית יושלם מחר (שני, 22:00, ספורט1) כשאברטון תארח את סוונזי בגודיסון פארק. מאז הגעתו של סם אלרדייס הטופיז נראים אחרת לגמרי ומגיעים למשחק אחרי ה-1:1 מול ליברפול באנפילד וה-0:1 בחוץ על ניוקאסל. יאניק בולאסי צפוי לקבל דקות ראשונות אחרי שחזר מפציעה בת שנה.

מהעבר השני, הפסד עשוי לחרוץ את גורלו של המאמן פול קלמנט כשלפי השמועות הנהלת הברבורים לא תעבור בשתיקה על הפסד נוסף. קלמנט מקווה לראות יכולת טובה יותר מצדו של רנאטו סאנצ'ס, המושאל מבאיירן מינכן. "מקווה שהעובדה שניפיתי אותו במשחק קודם תהיה צלצול השכמה עבורו".

וויין רוני, שכבש בשני המשחקים האחרונים ונראה שחזר לחיים אחרי השנה הרעה במנצ'סטר יונייטד, התראיין לתוכנית הרדיו הפופולארית "טוקספורט" ודיבר על פרשת המעצר בשל נהיגה בשכרות, נבחרת אנגליה וחיזוק אפשרי לאברטון.

המעצר בו נתפס עם כמות אלכוהול פי שלוש מהמותר: "לפעמים אתה עושה טעויות. טעות טיפשית שלי שהזיקה לילדים שלי. קיבלתי 120 שעות קהילה עם מבוגרים עם קשיי למידה וזה משהו שמצאתי כמרענן בחיי. הרמתי את ידי למעלה. פשוט עשיתי טעות. ידעתי שעשיתי טעות מיד ואני צריך להמשיך הלאה בחיי. יש לי ילדים וידעתי שהזקתי להם. שעות הקהילה שאני מרצה שינו את חיי. אני רק בחצי ריצוי העונש, אבל אני ממש נהנה ממנו. אני בטוח שגם אם אסיים את תפקידי שם אהיה בקשר עם האנשים. הבנתי שיש אנשים שצריכים עזרה גם כשהם בגיל מבוגר".

וויין רוני. עשה שטויות (AFP)
וויין רוני. עשה שטויות (AFP)

קריאה להנהלת אברטון להביא את ז'ירו מארסנל: "אנחנו צריכים עוד חלוץ והוא שחקן שכובש שערים בכל פעם שנותנים לו לשחק. אם אני הייתי אחראי עליו הוא היה משחק בכל משחק".

חזרה אפשרית לנבחרת אנגליה: "החלטתי לפרוש מהנבחרת וההחלטה באה בגלל שהרגשתי שזה טוב לקבוצה שלי וטוב לנבחרת ולא אחזור בי".

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי