קלופ: אלו השחקנים שלא ניצחו את ברומיץ', זקוקים ליציבות

יורגן קלופ
יורגן קלופ | Gettyimages

מנג'ר ליברפול היה מרוצה עד מאוד מה-0:4 על בורנמות', אולם גם עקץ: "היינו יכולים להיות במקום השלישי". וגם: מוחמד סלאח שוב מצא את הרשת ועקף את איאן ראש

(גודל טקסט)

ליברפול חזרה להציג אתמול משחק התקפי מושלם עם שערים נפלאים וניצחה את בורנמות' 0:4, אבל כל זה מספיק רק למקום הרביעי לאחר המעידות האחרונות, כזכור סיימה ב-1:1 בדרבי מול אברטון ולאחר מכן ב-0:0 מול ווסט ברומיץ', בשני משחקי בית.

המנג'ר יורגן קלופ טען בסיום: "אני ממש שמח מהכל. ידענו למה בורנמות' מסוגלת והיו להם דקות יפות נגד מנצ'סטר יונייטד. השער הראשון של קוטיניו היה פנטסטי, השלישי היה ברמה עולמית (סלאח כבש, י.ז) והרביעי גם היה יפה. אלה אותם שחקנים שלא הצליחו לנצח את ווסט ברומיץ' ולכן אנחנו זקוקים ליציבות והמשכיות. היו יכולות להיות לנו עוד חמש נקודות ואז היינו במקום השלישי".

פיליפה קוטיניו הראה אתמול למה ברצלונה כל כך רוצה אותו ומוחמד סלאח בוודאי קיבל עוד ציון עובר אצל סקאוטים של ריאל מדריד. סלאח מוביל בכיבוש שערים בליגות הגדולות של אירופה, כבש יותר מכל הכוכבים הגדולים. הוא השחקן הראשון של ליברפול מאז 2013/14 שהבקיע 20 שערים בעונה והוא הכובש המצטיין באירופה כרגע, לפני פייר-אמריק אובאמיינג (19), ליאו מסי (18), ניימאר (17) וכריסטיאנו רונאלדו (16). סלאח גם הגיע לכיבוש 20 שערים בכל המסגרות מהר יותר משתי אגדות ליברפוליות, איאן ראש ורוג'ר האנט.


צ'מברליין. השתפר תחת קלופ (AFP)

המנג'ר ג'יימי רדנאפ שיבח את קלופ שעל כך שהפך את צ'מברליין לשחקן טוב יותר: "בכמה חודשים שהוא בליברפול הוא שחקן הרבה יותר טוב ממה שהיה בארסנל. יש לי הרגשה שבארסנל הוא פשוט היה תקוע".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי