"מוריניו לא יכול לשחק את האנדרדוג עם תקציב כמו שלו"

ז'וזה מוריניו
ז'וזה מוריניו | AFP

ביקורת נוקבת על מנג'ר יונייטד אחרי שתי תוצאות ה-2:2 שהביאו לעוד בריחה של סיטי. המיוחד כהרגלו קיטר: "ברנלי בעטה פעמיים לשער ובמחצית השנייה לא עברה את החצי"

(גודל טקסט)
מנצ'סטר יונייטד החלה את שיגעון חג המולד עם שתי תוצאות תיקו 2:2 (מול לסטר בחוץ וברנלי בבית) מה שעלול לה בפער של 15 נקודות מהפסגה, אם המוליכה מנצ'סטר סיטי תנצח מחר בניוקאסל, אבל ז'וזה מוריניו הודף את הביקורת על היכולת הלא משכנעת של קבוצתו (הפסידה גם ברבע גמר גביע הליגה, 2:1 לבריסטול סיטי מהצ'מפיונשיפ).


"ברנלי בעטה פעמיים לשער וכבשה פעמיים  ובמחצית השניה הם בקושי עברו את החצי ולא הצליחו להעביר יותר שתיים שלוש מסירות", אמר המיוחד הערב (שלישי) לאחר שקבוצתו ניצלה מפיגור 2:0 עם שער של ג'סי לינגארד בדקה ה-92, "גם במשחק הזה וגם מול לסטר היינו טובים בהרבה והגיע לנו לנצח. בשני המשחקים האלה היו לנו 15 מצבי כיבוש והבקענו רק ארבעה שערים".




המיוחד רגז על השערים שקבוצתו סופגת וכינה אותם טיפשיים אבל הדגיש שאין לו טענות לשחקנים שלו. "הם נותנים כל מה שהם יכולים, הם נלחמו ומול ברנלי הם גם הוכיחו אופי. לא קל לחזור מפיגור כפול. נכון שאני לא מרוצה מנקודה, אי אפשר להיות מרוצה מנקודה, אבל אני מרוצה מהדרך", הדגיש מוריניו.



Manchester United slipping out of the title race like…

Video by: @JOE_co_ukpic.twitter.com/e3YV2VYvxD

— Football Funnys (@FootballFunnys) December 26, 2017



מוריניו העלה את לינגארד כמחליף אבל הוא טוען שהיה מדובר בחילוף טקטי ולא בתחושה של שפן מהכובע: "כל השינויים שעשיתי נבעו מכך שידעתי איך ברנלי תשחק במחצית השנייה . היה ברור שהם יוותרו על התקפה, כך שלא נזקקתי למרכוס רוחו והכנסתי את לינגארד. אני שמח בשבילו שגם כבש צמד. הנריק מחטריאן נכנס במקום זלאטן איברהימוביץ' כדי לחמוק בין קווי ההגנה שלהם ולייצר הזדמנויות".


אלא שבעוד המיוחד נינוח בסביבת הקבוצה וכן בתקשורת האנגלית גוברת הביקורת נגד המיוחד. דניאל סטורי, סגן העורך של המגזין פוטבול365 חידד: "לשחק את האנדרדוג כאשר הוצאת כמעט 300 מיליון ליש"ט על רכש, כשהוצאת כבר שני קייצים רצופים 55 מיליון ליש"ט יותר ממנצסטר סיטי, כשיש לך את הסגל השלישי הכי יקר בעולם, זה כבר מוגזם, אפילו עבור כאלה שתומכים במוריניו וביונייטד".


מוריניו, אלוף התירוצים, הצהיר לפני הדרבי המנצ'סטרי בין שתי הגדולות שזה משעשע אותו כשפפ גווארדיולה, מנג'ר סיטי, מתלונן על פציעות בסגל. "אנחנו נעלה לדרבי בלי השחקן הכי חשוב שלי פול פוגבה ולא התלוננתי". אלא שמאז חזרתו של פוגבה ליקטה יונייטד רק שתי נקודות ליגה משש אפשריות והודחה מגביע הליגה מה שהוליד בדיחות רבות ברשת.




 


Man Utd fans: 'We'd have beaten City with Pogba playing!'

Since Pogba returned…

Bristol City 2-1 United
Leicester 2-2 United
United 2-2 Burnley pic.twitter.com/JxzqdD5LRA

— CaughtOffside (@caughtoffside) December 26, 2017

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי