ונגר השמיץ את הנרי ושוב תקף את השופטים

ארסן ונגר
ארסן ונגר | Gettyiamges

מאמן ארסנל, ששבר את שיאו של פרגוסון וזכה ממנו למחמאות, יצא למתקפה נגד האקס: "אני לא שומע מה שיש לו לומר או לאחרים, יש אנשים שמשלמים להם לדבר, זה קשה להגיד כל הזמן דברים מדויקים וחכמים"

(גודל טקסט)
לא כך חלם ארסן ונגר לשבור את השיא של סר אלכס פרגוסון. המאמן ערך אתמול (ראשון) את ההופעה ה-811 שלו כמאמן בליגה האנגלית, אך הסתפק ב-1:1 דרמטי מול ווסט ברומיץ'. המאמן הסקוטי האגדי, שחחג את יום הולדתו ה-76, החמיא לוונגר: "אני מתרשם מאוד מזה שהוא שבר את השיא שלי. זה ציון דרך מדהים, שדרש רמת מחויבות מרשימה לאורך כל הקריירה. אני בספק אם מישהו ישבור את השיא של ארסן".


למרות המחמאות מפרגוסון, ונגר נותר מאוכזב בסיום: "אנחנו חייבים שופטי וידאו, שיתקנו את הטעויות. אפשר לדבר בלי סוף, אבל אם הנהלת הליגה לא מוכנה לתת לי תשובות לגבי הנושאים האלה ולוח הזמנים הצפוף, אז אנחנו בבעיה. אנחנו רוצים לייצר את הליגה הטובה בעולם, אז בשביל הליגה הטובה בעולם צריכים גם את השימוש בטכנלוגיה הזו". הזעם של הצרפתי היה בעקבות הפנדל המפוקפק לטובת המארחת, אחרי ספק נגיעת יד של קאלום צ'יימברס. בסיום המשחק הפרשנים קבעו כי מדובר בהחלטה שגויה של מייק דין, ורק הגבירו את הזעם של המאמן.



אחרי שרתח על השופטים, ונגר גם התפנה לסגור חשבון עם תיירי הנרי. חלוץ העבר של התותחנים גרס כי בחדר ההלבשה של ארסנל יש חילוקי דעות בנוגע למצבו של אלכסיס סאנצ'ס, שחגג את השער עם שאר החברים, במעיין מחאה נגד הדברים של הנרי. המאמן הגיב: "אף פעם לא הייתה בעיה בחדר ההלבשה ואני לא שומע מה שיש לו לומר או לאחרים. יש אנשים שמשלמים להם לדבר, זה קשה להגיד כל הזמן דברים מדויקים וחכמים".


בינתיים, פטר צ'ך, שספג כרטיס צהוב מדין, ביקר את השופטים: "ספגתי צהוב כי אמרתי לשופט שלא היה פנדל. יש לנו פגישה עם השופטים בכל שנה, והם טוענים שאי אפשר לשרוק לפנדל כשהשחקן קרוב מדי לכדור. שאלתי את השופט למה הוא שינה את דעתו, אבל הוא לא ענה ושלף לי צהוב. זה מתסכל כי ציפיתי ממנו להסבר לפחות, אני מצפה שגם השופטים יכבדו אותנו". 



 

Arsène Wenger on becoming the most capped manager (811 games) in Premier League history today: "It represents a lot of sacrifices I have made in life, a lot of bad feelings, suffering, but also good, incredibly exciting. A match feels like an eternity." (SFR)

— Get French Football (@GFFN) December 31, 2017

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי