מנצ'סטר סיטי אישרה: גבריאל ז'סוס סובל מפגיעה ברצועות

גבריאל ז'סוס
גבריאל ז'סוס | Gettyimages

התכולים הודיעו שהברזילאי יעבור בדיקות נוספות כדי לקבוע את זמן ההיעדרות המדויק, נראה שהשתתפותו במונדיאל בסכנה. גם דה בריינה ייעדר מול ווטפורד (שלישי, 22:00, ספורט1). קיין בספק בטוטנהאם (21:45, ספורט3)

(גודל טקסט)

מחזור ה-22 בפרמייר-ליג והראשון בשנה החדשה יימשך מחר (שלישי) כשבמוקד מנצ'סטר סיטי מארחת את ווטפורד באצטדיון אתיחאד אחרי הטראומה מול קריסטל פאלאס. בנוסף, טוטנהאם תנסה להמשיך להיצמד לצמרת במשחק חוץ לא קל נגד סוונזי, שמחפשת נקודות כדי להינצל מירידה.

מנצ'סטר סיטי – ווטפורד (22:00, שידור ישיר בספורט1)
הסיטיזנס נעצרו על 18 ניצחונות רצופים בפרמייר-ליג אחרי משחק סוער נגד קריסטל פאלאס ביום האחרון של 2017, וכעת פפ גווארדיולה ירצה להתחיל מחדש את הספירה אחרי שלא הצליח להשוות את השיא שלו מבאיירן מינכן – 19 ניצחונות ליגה רצופים. סיטי תשחק ללא שני הפצועים מהמשחק האחרון, קווין דה בריינה וגבריאל ז'סוס, גם דויד סילבה לא יהיה בסגל. הבלם ג'ון סטונס והחלוץ סרחיו אגוארו יחזרו להרכב הפותח.

הקבוצה הודיעה באופן רשמי שז'סוס סובל מפגיעה ברצועות ומקרע חלקי ויעבור בדיקות נוספות כדי לבדוק האם מדובר בצולבת או בצידית. בכל מקרה השחקן המוכשר צפוי להיעדר מספר חודשים והשתתפותו במונדיאל ברוסיה מוטלת בספק. "אנחנו מאחלים לגבריאל התאוששות מהירה,, נכתב בהודעה הרשמית.

גבריאל ז'סוס. מכה קשה (gettyimages)
גבריאל ז'סוס. מכה קשה (gettyimages)

פפ דיבר על כך שהוא לא מאמין שסיטי תסיים את הליגה בלתי מנוצחת: "זה יישאר שיא של ארסנל בעונת 2003/4. אני כל הזמן אומר לארסן ונגר שזה השיא שלו. היום זה מצב שונה בו אין יותר קבוצה חזקה אחת, ויש הרבה מדי משחקים והרבה תחרויות שונות".

מנגד, טרוי דיני מסיים הרחקה בת ארבעה משחקים בווטפורד ולא ישחק. הצרעות בתקופה לא קלה לאחרונה והפסידו בחמישה מששת משחקי הליגה האחרונים. בווטפורד צריכים לחשוש, כי סיטי מעולם לא סיימה שני משחקים רצופים תחת פפ מבלי לכבוש. כמון כן, התכולים ניצחו 22 משחקים רצופים במגרשם הביתי וניצחו את שבעת משחקיהם האחרונים נגד הצרעות בהפרש שערים 3:24.

גבריאל ז'סוס. איך סיטי תסתדר בלעדיו? (gettyimages)
גבריאל ז'סוס. איך סיטי תסתדר בלעדיו? (gettyimages)

סוונזי – טוטנהאם (21:45, שידור ישיר בספורט3)
הארי קיין חטף שפעת קשה שגרמה לכך שהוא לא התאמן בימים האחרונים, אבל יש סיכוי שבכל זאת יפתח אצל התרנגולים. ויקטור וואניימה, שהיה פצוע תקופה ארוכה ולא שיחק מאז המחזור השני, כשיר ועשוי לפתוח. בסוונזי ייעדר קייל נוטון, שמרצה עונש הרחקה לשלושה משחקים.

מאוריסיו פוצ'טינו דיבר על כך שהציפיות מדלה עלי היו גדולות מדי וזה גרם למשבר במשחקו: "אני מרוצה ממנו במשחקים האחרונים. הוא השיג כל כך הרבה בשתי העונות האחרונות. עבורי אין בכלל ספק מה הפוטנציאל שלו ומה הוא יכול להשיג. הבעיה שהוא צעיר ולפעמים צריך גם לנוח. מצפים ממנו מכל נגיעה בכדור לראות מי יודע מה וזה מלחיץ".

המנג'ר החדש של סוונזי, קרלוס קרבלחאל, אמר: "אני לא חושש מטוטנהאם כי במשחק הקודם אם היו שואלים מאה איש מה תהיה התוצאה, מאה היו אומרים שנפסיד". למרות זאת, טוטנהאם לא הפסידו לברבורים 14 משחקים בכל המסגרות.

פוצ'טינו וקיין. החלוץ בסוף ישחק? (gettyimages)
פוצ'טינו וקיין. החלוץ בסוף ישחק? (gettyimages)

במשחקים נוספים:
סאות'המפטון – קריסטל פאלאס (21:45)

ווסטהאם – ווסט ברומיץ' (21:45)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי