ונגר הורשע בהתנהגות בלתי הולמת, יורחק מהאצטדיון?

ארסן ונגר
ארסן ונגר | Gettyiamges

רגע לפני הקרב מחר מול צ'לסי (21:45, ספורט1) מנג'ר ארסנל שאמר אחרי ה-1:1 עם ווסט ברומיץ' ש"השופט ראה מה שרצה", עלול להיענש. האיטלקי הכחיש שיתאחד עם בלם יובנטוס: "יש ספקולציות, אבל השוק רק נפתח"

(גודל טקסט)
הדרבי המסקרן בין ארסנל וצ'לסי יחתום מחר (רביעי, 21:45, שידור ישיר בספורט1) את המחזור ה-22 בפרמייר-ליג והראשון ב-2018. הבלוז ירצו לנצח כדי לחזור למקום השני לעומת התותחנים שמדורגים במקום החמישי וחייבים לנצח כדי להישאר בתמונת המירוץ לכרטיס ליגת האלופות.


ארסן ונגר הורשע בהתנהגות לא הולמת ועלול לספוג עונש הרחקה מהאיצטדיון באחד המשחקים הבאים, לאחר שאחרי ה-1:1 נגד ווסט ברומיץ' טען שהשופט מייק דין "ראה מה שהוא רוצה לראות ואנחנו צריכים להתמודד עם זה", בנוגע לפסיקת הפנדל לטובת הבאגיס בדקה ה-89. בינואר בשנה שעברה הורחק המנג'ר הצרפתי לארבעה משחקים מהקווים וכעת העונש הבא יהיה הרחקה לחלוטין מהאיצטדיון, כמו ז'וזה מוריניו בעבר.



ונגר אמר שינסה לשמור את כל הסגל הקיים בקבוצה, ברמז עבה לגבי אלכסיס סאנצ'ס ומסוט אוזיל שמסיימים את החוזה בקיץ הקרוב. עד כה מדווחים בארסנל שלא התקבלו על הצ'ילאני הצעות. כשנשאל מה יעשה אם השניים יעזבו, ענה המנג'ר: "נביא שחקנים איכותיים אחרים במקומם, אבל הם עוד לא עזבו".



ונגר. יספוג הרחקה? (Gettyimages)


כמו בדרך כלל, התותחנים סובלים ממכת פציעות לקראת צ'לסי. סיאד קולאשינץ שנפצע נגד ווסט ברומיץ' לא ישחק מחר בוודאות כשגם לורן קוסיילני פצוע ובספק: "אנחנו לא יכולים לאפשר לעצמנו פציעות נוספות, למרות שיש לנו סגל שיכול להתמודד עם פציעות, והוכחנו זאת בליגה האירופית ובגביע הליגה", אמר ונגר. מסוט אוזיל שלא שיחק נגד ווסט ברומיץ' עשוי להתגבר על הפציעה. בנוסף, אוליביה ז'ירו, נאצ'ו מונריאל וארון ראמזי עדיין לא כשירים.


בלם צ'לסי גארי קייהיל אמר לקראת המשחק בראיון ל"איבנינג סטאנדרד": "למרות שאנחנו מפגרים ב-14 נקודות אחרי מנצ'סטר סיטי, זו עדיין יכולה להיות עונה מוצלחת עבורנו. צריכים להיות מציאותיים, אבל שנה שעברה היו לנו 13 נצחונות רצופים ואף אחד לא היה יכול לעשות בעניין. אנחנו צריכים ללכת צעד אחר צעד ולקוות לטוב".


מנג'ר צ'לסי אנטוניו קונטה אמר לקראת המשחק: "כל מפגש עם ארסנל חשוב ואנחנו רוצים את שלוש הנקודות כמו ארסנל".



קונטה. "רק המאמן" (צ'לסי, רשמי)


שוק ההעברות: "אני יכול רק לומר שלא נחתים את ג'ורג'יו קייליני. יש ספקולציות, אבל השוק רק נפתח. אני רק המאמן ואם המועדון רוצה לשאול לדעתי על משהו, אני עונה".


הפציעות והלחץ של המשחקים: "לוח המשחקים צפוף וכל הקבוצות צריכות לשמור על השחקנים שלהם ואנחנו רואים פציעות, אבל אני לא רוצה להישמע בכיין. לדעתי הפרמיירליג צריכה לפתור את הבעיה הזאת".


לגבי דויד לואיז: "לואיז השתפר ועשוי לשחק נגד נוריץ' בגביע אחרי שלא שיחק מאז נובמבר וכך גם צ'רלי מוסונדה. אני מבין שכל השחקנים שלי רוצים לשחק יותר, אבל זה לא אפשרי. אני לא חושב שמישהו חשוב יעזוב".


דייגו קוסטה, שהוצג אמול באתלטיקו מדריד: "מודה לו על המאמצים שעשה עבור צ'לסי ושמח שהוא יחזור כעת לשחק".


Conte also says he is very grateful to Diego Costa for his efforts last season, and is happy for the forward he is back at Atletico and able to play. Now, we are looking to the future. #ARSCHE

— Chelsea FC (@ChelseaFC) 2 בינואר 2018


בצ'לסי זוכרים היטב את המשחק באצטדיון האמירויות בשנה שעברה ששינה להם את כל העונה. ארסנל ניצחה 0:3, אבל אחרי המשחק החליט אנטוניו קונטה לשנות את ההרכב ולשחק עם שלושה בלמים ומאז צ'לסי רצה לאליפות. מאז צ'לסי ניצחה בליגה 1:3, אבל מתקשה לנצח את ארסנל והפסידה לה 2:1 בגמר הגביע האנגלי ובגמר גביע הקהילה 4:1 בפנדלים אחרי 1:1 בתום הזמן החוקי. בליגה הקבוצות סיימו ב-0:0 בסטמפורד ברידג' כשדויד לואיז הורחק. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי