קלופ: זה משחק היסטורי שידברו עליו גם בעוד 20 שנה

יורגן קלופ
יורגן קלופ | AFP

מאמנה של ליברפול היה מאוד מרוצה לאחר ה-3:4 המטורף על מנצ'סטר סיטי והוסיף: "לא יודע להגדיר באיזה רמה שיחקנו". מאנה אמר: "משחק ענק". פפ המתוסכל: "לא היינו יציבים. ליברפול קבוצה גדולה". צפו בתקציר

(גודל טקסט)

אנפילד סיפק היום (ראשון) עוד משחק לספרי ההיסטוריה של הפרמייר-ליג, כשליברפול גברה על מנצ'סטר סיטי 3:4. המייטירדס עצרו את רצף 22 הניצחונות של התכולים מתחילת העונה, וזה היה רצף הניצחונות השלישי בטיבו בתולדות הפרמייר-ליג, אחרי 38 משחקים ללא הפסד של ארסנל בעונת 2003/4 ו-24 המשחקים של מנצ'סטר יונייטד בעונת 2010/11. מנגד, ליברפול סיימה את המשחק עם 35.6 אחוז החזקת כדור, אבל זה הרגיש הרבה יותר בגלל המתפרצות שלה.

יורגן קלופ הנלהב הודה בסיום שהעדיף לראות את המשחק כאוהד כדורגל: "זה היה חתיכת משחק. שתי קבוצות ששיחקו עם כל הגרון. זה משחק היסטורי שידברו עליו בעוד 20 שנה. נראה לי שסיטי לא תפסיד יותר עוד משחק העונה. זה משחק שכל העולם ראה, ולכן שתי הקבוצות נתנו את הלב שלהן על כר הדשא. אני אפילו לא יודע להגדיר באיזה רמה שיחקנו. עשינו להם המון בעיות. לא פחדתי בסיום, למרות שבהחלט חששתי שאנחנו יכולים לספוג את הרביעי כי אני כבר מכיר את הבחורים".

המאמן הגרמני המשיך וציין: "אם אתה מצרף איכות עם גישה זה מה שאתה רואה. מי שרוצה לדבר איתי על הגנה והעובדה שלא שמרנו את הרשת נקייה, שיצחצח לי את הנעליים. אתם מראים לי את הטעות של קאריוס? תמיד מחפשים את השוער. גם אדרסון גרם לשער של סלאח, אבל מי יזכור את הדברים האלה?". קלופ גם גילה שאמרה ג'אן הוחלף בגלל שהיה חולה. גם מוחמד סלאח שהפגין כדורגל מצוין חש לא טוב באימון לפני המשחק.

סאדיו מאנה אמר: "המטרה הייתה שלוש נקודות, אבל זה היה משחק ענק מההתחלה עד לסיום. כבשתי בשמאל והרגל הזאת תמיד טובה יותר מהימנית".

פפ גווארדיולה. לא הערב שלו (AFP)
פפ גווארדיולה. לא הערב שלו (AFP)

בצד המפסיד,פפ גווארדיולה המאוכזב, אמר: "החדשות הרעות שהפסדנו אז כל הכבוד לליברפול, שהיא קבוצה גדולה. לא היינו מדויקים עם הכדור, אבל התאוששנו יפה. לא היינו יציבים. ספגנו יותר מדי שערים בדקות מעטות, אנחנו עוד צריכים ללמוד. יש לנו קבוצה צעירה בחלקים רבים של המגרש. אנשים התעקשו בדצמבר שהכל כבר סגור ואנחנו כבר בינואר, אז שום דבר עוד לא סגור. יש לנו עוד הרבה משחקים לשחק ואנחנו רוצים לחזור לנצח, ואני מקווה שנעשה זאת במשחק הבא נגד ניוקאסל".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי