דיווח: יונייטד תודיע על הארכת חוזהו של ז'וזה מוריניו

ז'וזה מוריניו
ז'וזה מוריניו | Getty

בניגוד לפרסומים רבים בשבועות האחרונים, העיתונאי האנגלי אנדי מיטן טוען שהשדים האדומים יודיעו על המשך ההתקשרות עם "המיוחד", שחוזהו אמור להסתיים בקיץ 2019

(גודל טקסט)

בשבועות האחרונים נכתב במספר עיתונים ברחבי העולם, בעיקר באנגליה ובצרפת, על כך שז'וזה מוריניו עשוי לעזוב את מנצ'סטר יונייטד ועשוי להחליף את אוניי אמרי בפאריס סן ז'רמן. הערב (שלישי) העיתונאי אנדי מיטן פרסם את ההיפך הגמור, כשעל פיו "המיוחד" האריך את חוזהו במנצ'סטר יונייטד וכעת ההמתנה היא להודעה הרשמית.

חוזהו של המנג'ר הפורטוגלי, שהגיע למנצ'סטר יונייטד בקיץ 2016, אמור להסתיים בתום העונה הבאה, אולם לפי הדיווח האחרון הצדדים בחרו להמשיך את ההתקשרות עוד מעבר לכך – ונראה שזוהי גם הסיבה להחתמתו המתקרבת של אלכסיס סאנצ'ס מארסנל, הרי שניתן להניח שלולא תקציב לשחקני רכש משמעותיים, דבר עליו התלונן מוריניו, הוא לא היה נשאר בתיאטרון החלומות לטווח ארוך.

בכיר במנצ'סטר יונייטד הוא שאישר לעיתונאי את המו"מ המוצלח, שלטענתו נמשך במשך מספר חודשים. תחת מוריניו זכתה הקבוצה בליגה האירופית, בגביע הליגה ובמגן הקהילה – הכל בעונת 2016/7. עונת הבכורה שלו בליגה, כמאמן יונייטד כמובן, הסתיימה במקום השישי בלבד. 


עד לא מזמן הדיווחים היו על עזיבה אפשרית של "המיוחד" (מסך)

"אם אתם שואלים אותי בכנות, אז אני רואה את עצמי ביונייטד גם בעונה הבאה. כמו שאמרתי כשהגעתי, אני לא מתכוון לעזוב כי אני לא רוצה בכך. אין לי כוונה כזו", אמר לאחרונה המנג'ר כשנשאל על האפשרות שיעדיף לעבור לעיר האורות, "הרצון שלי הוא להישאר כאן כל עוד הבעלים וההנהלה מרוצים מעבודתי".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי