צפו בתקציר: ווסטהאם ולסטר עלו לסיבוב הרביעי בגביע

שחקני לסטר חוגגים
שחקני לסטר חוגגים | AFP

הפטישים נזקקו לשער בדקה ה-112 מול שרוסברי מהליגה השלישית, בעוד השועלים גברו 0:2 על פליטווד (ליגה שלישית). שלוש קבוצות צ'מפיונשיפ טיפסו גם הן שלב: קרדיף, רדינג ושפילד וונסדיי

קבוצות: ווסטהאם לסטר
(גודל טקסט)

ווסטהאם נזקקה להארכה אצלה בבית מול שרוסברי טאון מהליגה השלישית וכבשה רק בדקה ה-112 במשחק החוזר בסיבוב השלישי של הגביע האנגלי. גם לסטר בשלב הבא אחרי 0:2 על פליטווד טאון שמשחקת כמו שרוסברי בליג 1. שלוש קבוצות צ'מפיונשיפ עלו גם הן לשלב הבא: קרדיף, רדינג ושפילד וונסדיי.

שלושה משחקים ישלימו מחר (רביעי) את סבב המשחקים החוזרים בגביע האנגלי: סוונזי נועלת הפרמייר-ליג תארח את וולבס מוליכת הצ'מפיונשיפ, צ'לסי תארח את נוריץ (צ'מפיונשיפ) ואילו וויגאן, מהליגה השלישית, תארח את בורנמות'.

לסטר – פליטווד טאון 0:2
השועלים התאוששו מה-0:0 המפתיע במשחק הראשון מול הקבוצה מהליגה השלישית באנגליה. המארחת חיכתה עד הדקה ה-43, כשקלצ'י איהנאצ'ו כבש את הראשון, 0:1 בהפסקה ללסטר. החלוץ חיכה עד הדקה ה-78, אז השלים צמד ושלח את לסטר לשלב הבא בגביע.

קלצ'י איהנאצ'ו. צמד חשוב (AFP)
קלצ'י איהנאצ'ו. צמד חשוב (AFP)

ווסטהאם – שרוסברי טאון 0:1
202 דקות לקח לפטישים למצוא את הרשת של הקבוצה מצמרת ליג 1, הליגה השלישית. שמונה דקות בלבד היו פול הרסט ושחקניו רחוקים מפנדלים ואולי מסנסציה, אבל אז הגיע ריס ברוק, המגן בן ה-21 שכבש את שערו הראשון בקריירה עבור ווסטהאם. אכן שער בכורה למזכרת.

תוצאות נוספות
מנספילד – קרדיף 4:1

שפילד וונסדיי – קרלייל 0:2

רדינג – סטינבג' 0:3

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי