המחליפים: מנצ'סטר סיטי מעוניינת בגריזמן או לבנדובסקי

אנטואן גריזמן
אנטואן גריזמן | AFP

התכולים, שירדו מניסיון צירופו של סאנצ'ס בעקבות המעבר ליונייטד, מקווים לצרף בקיץ חלוץ נוסף. גם אינסינייה על הכוונת, אך הצרפתי של אתלטיקו הוא המועמד המוביל. פרד משחטאר צפוי להירכש, אוטמנדי האריך חוזה

(גודל טקסט)
מנצ'סטר סיטי החליטה היום (רביעי) באופן כמעט סופי לרדת מאלכסיס סאנצ'ס, מאחר והוא נמצא בדרכו ליריבה העירונית מנצ'סטר יונייטד. בעקבות כך, פפ גווארדיולה נמצא בבעיה מפני שהוא זקוק לעוד שחקנים בחוד, חוץ מסרחיו אגוארו וגבריאל ז'סוס הפצוע.


לסיטיזנס כמובן שאין בעיות כלכליות והבעלים הבטיח לפפ שבקיץ יגיע חלוץ נוסף לקבוצה, אך כרגע לא ברור מי זה יהיה. המאמן הספרדי מעוניין לצרף את חלוץ אתלטיקו מדריד אנוטואן גריזמן, כשברצלונה ומנצ'סטר יונייטד ככל הנראה ירדו מהרצון לצרפו בעקבות הגעתם של פיליפה קוטיניו לקאמפ נואו וההגעה הצפויה של סאנצ'ס לאולד טראפורד. מי שעשויה להתחרות עם סיטי על שירותיו של החלוץ הצרפתי היא פאריס סן ז'רמן, במידה ואדיסון קבאני יימכר בקיץ.



סעיף השחרור של גריזמן בקיץ הקרוב יהיה רק מאה מיליון יורו, מה שהופך אותו למאוד אטרקטיבי. למרות זאת, אתלטיקו גם יכולה לדרוש יותר רק אם השחקן יסכים ויהיה משא ומתן, ולא מחטף של סיטי בו היא תשלם את הכסף כפי שעשתה פ.ס.ז' עם ניימאר.


שחקן נוסף שמוזכר באצטדיון אתיחאד הוא לורנצו אינסינייה, שהרשים את פפ בליגת האלופות כשכבש במדי נאפולי ב-4:2 לסיטי. שחקן נוסף, שהוזכר גם בריאל מדריד, הוא רוברט לבנדובסקי חלוץ באיירן מינכן. הפולני התאמן תחת פפ בתקופתו בבאווריה, ומעבר לסיטי יהיה ההזדמנות האחרונה ללבנדובסקי להצליח בליגה הטובה בעולם.


רוברט לבנדובסקי. יעבור לחגוג באתיחאד? (AFP)
רוברט לבנדובסקי. יעבור לחגוג באתיחאד? (AFP)


באשר לרכש מידי, אומנם נכתב שכרגע סיטי מחפשת בלם בגלל מכת הפציעות בהגנה, אבל ב"סקיי ספורט" האנגלי דיווחו שסיטי מעוניינת בפרד קשר שחטאר דונייצק. הכוונה היא לרכוש את הברזילאי ולהשאילו בחזרה לדונייצק עד תום העונה. ובכל הנוגע לסגל הקיים, הבלם ניקולאס אוטמנדי חתם היום על הארכת חוזהו עד 2022. המשמעות היא שהוא אמור להשלים שבע שנים במועדון, לאחר שחוזהו הראשון אמור היה להסתיים ב-2020.

.@Notamendi30 commits to City until 2022! #mancityhttps://t.co/ht6IcXozFF

— Manchester City (@ManCity) January 17, 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי