אובמיאנג מחוץ לסגל דורטמונד מול הרטה, סיכם בארסנל?

פייר אמריק אובמיאנג
פייר אמריק אובמיאנג | Gettyimages

למרות שהוא מתאמן קבוצתו, החלוץ הגאבונזי לא ייקח חלק במשחק מחר (21:30, ספורט1) והעיתונאי די מארציו טוען שסיכם בתותחנים עד 2021 עם שער שנתי של 10 מיליון יורו. צורק: "מרגישים הוא לא מפוקס, מצב מסובך"

(גודל טקסט)
אחת הסאגות הגדולות של חלון ההעברות הולכת ומתבהרת, ואחרי שנראה שהעברתו של אלכסיס סאנצ'ס למנצ'סטר יונייטד היא רק עניין של זמןכעת נראה שהמחליף שלו נמצא בדרך לתותחנים. העיתונאי האיטלקי הבכיר ג'אנלוקה די מארציו דיווח הערב (רביעי) שחלוץ בורוסיה דורטמונד, פייר אמריק אובמיאנג, סיכם את תנאי בתותחנים עד 2021 עם שכר שנתי של 10 מיליון יורו.


מי שעשוי לעשות את הדרך ההפוכה לשוורצגלבן הוא החלוץ הצרפתי אוליבייה ז'ירו, במטרה להוריד את דמי ההעברה בסך 60 מיליון יורו אותם דורשת הקבוצה הגרמנית על החלוץ הגאבונזי שלה. אובמיאנג נואש לעזוב את הקבוצה הגרמנית אחרי הקרע בין הצדדים ב-2016, אז ביקש לראשונה לעזוב את הקבוצה. אילקאי גונדואן, מאטס הומלס והנריך מחיטריאן שעשוי לשוב לשתף איתו פעולה עזבו אז דורטמונד ורק בקשתו של אובמיאנג נדחתה. מאוחר יותר ב-2017 מילאן הציעה תמורתו 60 מיליון יורו, גם לה סירבה דורטמונד.



כעת אחרי שאיבדה את עוסמאן דמבלה לברצלונה, דורטמונד לא להוטה לוותר גם על אובמיאנג, אך גם ארסנל מצידה לא מוותרת על העניין בו. הגאבונזי בן ה-28  לא נמצא בסגל של פטר שטוגר למשחק הקרוב מול הרטה ברלין (שישי, 21:30, שידור ישיר בספורט1) והמנהל המקצועי של הקבוצה, מיכאל צורק, התייחס להחלטה שלא לרשום את החלוץ למשחק: "הוא מתאמן עם דורטמונד, אבל אנחנו מרגישים שהוא לא מפוקס במאה אחוז. זה מצב מסובך". 


Last update about #Aubameyang and #Arsenalhttps://t.co/XlnK1N5HPl

— Gianluca Di Marzio (@DiMarzio) January 18, 2018

Dortmund Sporting director Michael Zorc on decision to leave Aubameyang out: "He's practicing in Dortmund, we felt, that he is not a 100 Percent with his mind focused. We'll see, if this will help him. It's a difficult situation." #afc

— Simon Johnson (@sjstandardsport) January 18, 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי