מוריניו: עסקת סאנצ'ס תמורת מחטריאן רחוקה מלהיות סגורה

ז'וזה מוריניו
ז'וזה מוריניו | Getty

מנג'ר יונייטד דיבר לקראת ברנלי בשבת (17:00, ספורט2) ועקץ את ונגר: "אין טעם להכחיש אחרי שמנג'ר ארסנל דיבר על זה כ"כ בפתיחות. אני לא נוהג להתערב במשאים ומתנים". וגם: מה המיוחד יעשה במלון?

(גודל טקסט)

"עסקת אלכסיס סאנצ'ס תמורת הנריק מחטריאן רחוקה להיות סגורה", כך אמר ז'וזה מוריניו, מנג'ר מנצ'סטר יונייטד במסע"ת לקראת המשחק מול ברנלי בשבת (17:00 שידור ישיר בספורט2), "למעשה רחוקה מאוד. ולכן אין שום טעם שאני אדבר על שחקנים שאינם שלי. כרגע, הנריק הוא שחקן של יונייטד ואלכסיס שחקן של ארסנל".

המיוחד לא היסס לעקוץ את יריבו הוותיק ארסן ונגר: "כמו שכולם יודעים אנחנו רוצים לצרף את סאנצ'ס. אין טעם להחביא או להסתיר את זה כשהמנג'ר של ארסנל מדבר על העניין כל כך בפתיחו. אבל באמת שאין חדש ואין לי מה להוסיף". ונגר דיבר קודם לכן בפתיחות על מחטריאן ואף החמיא לקשר הארמני: "כולם יודעים כמה הוא מוכשר".

 

מוריניו גילה עוד כי "ישנם קבוצות בהן הדינמיקה היא כזאת שהמנג'ר מעורב בהעברות. אצלי זה לא כך. אני מעביר רשימה של שחקנים שאני רוצה ומהרגע הזה אני בחוץ. אני לא נוהג להתערב ולא להתעדכן בכל פרט ופרט אלא ממתין בתוצאות לחדשות, בדיוק כמוכם".


מוריניו והמשחק הפרטי (טוויטר)

בסיום מסיבת העיתונאים גנב המיוחד את ההצגה כשהגיע למלון בברנלי עם ערכה של פלייסטיישן.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי