פפ: יש לאגוארו יכולת סיום מדהימה, זה הכישרון שלו

סרחיו אגוארו
סרחיו אגוארו | AFP

באנגליה מתמוגגים מהתצוגה של החלוץ ב-1:3 של סיטי על ניוקאסל, והמאמן בטוח: "10 ניצחונות יספיקו לנו כדי לזכות. חשוב שלא נכנסו ללחץ אחרי שהם הבקיעו". וגם: כל המספרים המשוגעים של אגוארו. צפו בתקציר

(גודל טקסט)
למנצ'סטר סיטי יש רק חלוץ טבעי וכשיר בסגל, אבל כשמדובר בסרחיו אגוארו גם פפ גווארדיולה יכולה להישאר רגוע. אמש (שבת) קון הפגיז שלושער מושלם (ברגל ימין, שמאל ובראש) ב-1:3 על ניוקאסל, וחגג בענק את משחקו ה-200 בליגה האנגלית. למרות הרצון של אגוארו לעזוב, בעקבות העדיפות שגבריאל ז'סוס מקבל על פניו, המשמעות שלו עבור המוליכה היא חסרת תקדים.


13 שערים יש לאגוארו מול המגפאייז באיתיאחד מתוך 12 משחקים, בהם הוא היה מעורב ב-16 שערים בסך הכול (ארבעה בישולים). העונה יש לחלוץ כבר 22 שערים בכול המסגרות, והוא היחיד שמסוגל לדגדג את מוחמד סלאח (24) והארי קיין (28) מבחינת דירוג המבקיעים בממלכה. אגוארו השווה את המאזן של ויין רוני, עם שלושער 11 בקריירה במדי סיטי (שבעה מתוכם בליגה). האנגלי עשה זאת ב-279 משחקים, לעומת 200 של קון.


אגוארו חייך בסיום: "השער הראשון שלי, הוא פגש את השיערות שלי. חשוב שניצחנו אחרי ההפסד לליברפול, יש ליגה ארוכה ומנצ'סטר יונייטד צימקה את הפער מאיתנו לתשע נקודות". גווארדיולה התמוגג מההופעה של החלוץ: "יש לו יכולת סיום מדהימה, זה הכישרון הכי גדול שלו. אנחנו זקוקים לשערים של סרחיו, הם כל כך חשובים בשבילנו". ומה לגבי הקבוצה של רפא בניטס? ניוקאסל לא הצליחה לנצח את סיטי ב-21 המשחקים האחרונים, הרצף הכי טוב של התכולים מול קבוצה אחרת בליגה האנגלית. פפ התייחס למאבק האליפות בסיום: "אנחנו צריכים עשרה ניצחונות כדי לזכות בתואר, ננסה לקחת כמה שיותר נקודות. זה לא משנה כמה כובשים, אלא לכמה מצבים אתה מגיע. חשוב שלא נכנסו ללחץ אחרי שהם צימקו ל-1:2". 


 

13 – Only Wayne Rooney (15) has scored more Premier League goals versus Newcastle than Sergio Aguero (13). Haunt.

— OptaJoe (@OptaJoe) 20 בינואר 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי