ססק ומוראטה מחוץ לסגל, ונגר: יש אפשרות שעוד שחקנים יגיעו

ארסן ונגר
ארסן ונגר | AFP

ארסנל תארח את צ'לסי לגומלין חצי גמר גביע הליגה (רביעי, 21:55, ספורט1), ומאמן התותחנים בטוח כי חיזוק נוסף בדרך: "ינואר עדיין כאן". קונטה סרב להתייחס לעסקת דז'קו ואמרסון, וגם סימן את הבעיה של הבלוז

(גודל טקסט)
אחרי 0:0 מאכזב במשחק הראשון, ארסנל תארח את צ'לסי לגומלין חצי גמר גביע הליגה (רביעי, 21:55, ספורט1). התותחנים, לראשונה באופן רשמי ללא אלכסיס סאנצ'ס ועם הנריק מיחטריאן, ינסו לעשות צעד לעבר תואר ראשון העונה. ארסן ונגר פתח את מסיבת העיתונאים לקראת הדרבי: "חודש ינואר עדיין כאן, ואנחנו מנסים לחזק את הסגל. קיימת אפשרות ששחקנים נוספים יצטרפו".


הפעם בחר הצרפתי שלא להתייחס בצורה מפורשת לפייר אמריק אובמאינג, כדי שלא לעורר את זעמה של בורוסיה דורטמונד. עדיין לא ברור האם הארמני ייכלל בסגל, כשהתותחנים ינסו להמשיך את היכולת הטובה אחרי ה-1:4 על קריסטל פאלאס במחזור האחרון בליגה.



לעומת זאת, בצ'לסי כבר שברו את בצורת ההבקעות. אנטוניו קונטה סיפר במסיבת העיתונאים: "אלברו מוראטה וססק פברגאס מחוץ לסגל. אלברו סובל מבעיה בגב, אבל לעומתם שניהם אנדרס כריסטינאסן כשיר והוא יתאמן איתנו היום".


מאמן הבלוז הוסיף: "אני לא יודע שום דבר לגבי עסקה עם רומא על אדין דז'קו ואמרסון. הבעיה שלנו היא שהעונה אנחנו פחות קליניים מול השער לעומת העונה הקודמת וזה ניכר. מול ברייטון הצלחנו להיות גם יעילים, וכבשנו שערים יפים". עדיין לא ברור האם ווילי קבז'ארו ימשיך לשחק בין הקורות, או טיבו קורטואה יפתח. בחלק הקדמי, מישי באטשואי צפוי לקבל את המקום של מורטאה.

The very first pictures of our new No 7️⃣ in training #MKHITAR7ANhttps://t.co/veUGBq1FcH

— Arsenal FC (@Arsenal) January 23, 2018


We've confirmed @HenrikhMkh's @premierleague number – but he won't wear 7️⃣ in the Europa League… and this is why https://t.co/yj7kUZ4mL0

— Arsenal FC (@Arsenal) January 23, 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי