"כשאתה מדהים, תמיד יהיה איזה ענק ספרדי שיחכה לך"

מוחמד סלאח
מוחמד סלאח | AFP

עם הצמד המרהיב מול טוטנהאם הפך החלוץ, למצרי עם הכי הרבה שערי פרמייר-ליג. מידו, השיאן הקודם, מחמיא ובאב מגן העבר בטוח שהחלוץ ישחק בעונה הבאה בריאל או בברצלונה

(גודל טקסט)

מו סלאח לא רק כבש צמד מול טוטנהאם ביום ראשון (2:2), השני במצב אישי מרהיב שרק ליאו מסי יכול לעשות, אלא גם הפך למצרי עם הכי הרבה שערי פרמייר-ליג: 23. 21 במדי ליברפול ועוד שניים במדי צ'לסי, קבוצתו הקודמת, בעונת 20013/14.

החלוץ, שנרכש בקיץ ב-36.9 מיליון ליש"ט מרומא, עקף את אחמד מידו שכבש שכבש 22 שערים ב-94 משחקי פרמייר-ליג במדי מידלסברו, וויגאן, ווסטהאם וטוטנהאם והפך למצרי הכובש ביותר ברמה הגבוהה באנגליה. "אם הוא יתרכז בליברפול בעונות הקרובות הוא יעבור בקלות את רף 100 השערים בפרמייר-ליג", אמר מידו, "אני גאה ונרגש מכך שהוא עבר אותי בכיבוש שערים בפרמייר-ליג".

מידו המשיך להחמיא: "סלאח מהיר, חזק ובכושר טוב ואני בטוח שהוא ישבור עוד הרבה שיאים בפרמייר-ליג אם רק יתרכז בליברפול שהוא מועדון מספיק חזק וגדול בשבילו. הוא יכול לשבור את השיא של אלן שירר שכבש 260 שערים בפרמייר-ליג".

אבל בינתיים פרסם "ליברפול אקו" שסלאח עשוי לעזוב בקיץ אם הרוכשת תעמוד בתג המחיר, 200 מיליון ליש"ט. אם ריאל מדריד תרד מהתכנית השאפתנית להחתים את ניימאר, המצרי בהחלט יוכל להתאים לה. גם מונדיאל טוב, בעיקר אם נברחת מצרים תצליח להקדים את רוסיה או אורוגוואי ולעלות לשמינית הגמר עשוי לעזור.


מידו. "אם סלאח יישאר בליברפול הוא עוד ישבור שיאים" (Getty)

"אם סלאח ימשיך בכושר הזה אין ספק שיעזוב", קבע נחרצות פיל באב מגן העבר של המייטירדס, "היכולת שלו לרקוד בין השחקנים היא מדהימה. ללא ספק סלאח בעונה גדולה ותמיד יש איזה ענק ספרדי שמחכה לך. אני בטוח ששתי הגדולות עוקבות אחריו בקפידה".

בתוך כך פורסם שליברפול השלימה את החתמת ילד הפלא הבלם אנדרסון ארויו בן 18 מפורטלזה והשאילה אותו למלאגה ב'. ההחתמה היתה בינואר, אבל רק עכשיו הגיעו המסמכים שנדרשו להחתמתו הסופית. לא היה ניתן לרשום אותו בליברפול בגלל שאין לו משחקים מספיקים בינלאומיים, אבל הוא משחק בנבחרת קולומביה עד גיל 20.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי