צפו בתקציר: טוטנהאם עלתה לשמינית גמר הגביע האנגלי

שחקני טוטנהאם חוגגים
שחקני טוטנהאם חוגגים | אתר רשמי

אחרי 1:1 במשחק הראשון, התרנגולים חגגו עם 0:2 על ניופורט קאונטי מהליגה השלישית. שער עצמי של באטלר וביצוע מבריק של לאמלה סידרו לטוטנהאם מפגש מול רוצ'דייל בשלב הבא. סביליה העפילה לגמר גביע המלך

(גודל טקסט)
טוטנהאם העפילה הערב (רביעי) אל שמינית גמר הגביע האנגלי. אחרי 1:1 מפתיע מול ניופורט קאונטי מהליגה הרביעית, התרנגולים חגגו בוובלי והבטיחו לעצמם מפגש מול רוצ'דייל, מהליגה השלישית.


מאוריסיו פוצ'טיניו אומנם העניק מנוחה לחלק משחקני ההרכב שלו, אך גם המחליפים של המארחת היו גדולים על ניופורט. דן באטלר כבש שער עצמי כבר בדקה ה-26, אריק לאמלה הכפיל (34) ואפילו אפשר להארי קיין ודלה עלי, שנכנס רק כמחליף לקראת הסיום, מנוחה. טוטנהאם מעפילה לשלב הבא עם 1:3 בסיכום שני המפגשים, ניופורט תתרכז במאבקים בליגה הרביעית.




בשלב הבא, ובקלות. שחקני טוטנהאם (אתר רשמי) 


בספרד, סביליה העפילה לגמר גביע המלך וקטעה את חלום הסינדרלה של לגאנס. האנדלוסים חגגו עם 0:2 יקר ברמון סאנצ'ס פיחואן בדרך ל-1:3 בסיכום שני המפגשים. לואיס מוריאל חולל סערה בהגנה של האורחת בדקה ה-15. שחקני לגאנס התקשו להרחיק את הכדור, עד שחואקין קוראה ירה מחמישה מטרים וסידר לווינצ'זו מונטלה הזדמנות לזכות בתואר. האורחת רצתה לשמור על החלום ולשלוח את המשחק להארכה, אך דקה לסיום פראן ואסקס הצית את היציעים ברמון סאנצ'ס פיחואן עם שער מבישול ראשון של סנדרו רמירס. 


סביליה תמתין למנצחת בין ברצלונה לוולנסיה בסיומו של משחק הגומלין במאסטייה. לגאנס, שהצליחה להדיח את ריאל מדריד וחלמה על העפלה היסטורית לגמר, תנסה להתרחק ממאבקי התחתית בלה ליגה. 


לחצו כאן כדי לצפות בתקציר


שער ולגמר. קוראה (אתר רשמי) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי