"סלאח הצטיין אפילו כשלא היה קרוב לשיאו"

מוחמד סלאח
מוחמד סלאח | Gettyimages

באנגליה משבחים את החלוץ של ליברפול על היכולת שהציג בניצחון 0:2 על סאות'המפטון, שכללה שער ובישול. קלופ: "יש לנו שחקנים עם כישורים מתאימים". מנג'ר סאות'המפטון: "תאשימו אותי"

(גודל טקסט)
היכלות הפנטסטית של מוחמד סלאח מציבה אותו כמועמד בכיר לזכות בתואר "שחקן השנה" בפרמיירליג העונה. סלאח כבש ובישל אתמול (ראשון) בניצחון של ליברפול 0:2 על סאות'המפטון וזכה לשבחים מעיתון "מירור" הבריטי. "סלאח אפילו לא היה קרוב לשיאו בערב מקפיא אתמול בסאות'המפטון", נכתב עליו, אך הוא עדיין קיבל ציון 9 מהעיתון.


סלאח היה אחראי ל-29 מהשערים של קבוצתו מתחילת העונה, ביניהם בישל 7, יותר מכל שחקן של ליברפול בבכורה שלו בפרמיירליג. יחד עם רוברטו פירמינו, שגם כבש ובישל אתמול, יש לשניים 49 שערים עבור ליברפול בכל המסגרות העונה, והם הצמד המצליח ביותר של הקבוצה מאז לואיס סוארז ודניאל סטארידג' בעונת 2013/14.



"רוצה להיות שם בכל גופו". פירמינו (AFP)



מאמן ליברפול יורגן קלופ היה מרוצה מהיכולת של פירמינו וסלאח: "אני אוהב את היכולות ואת הכישורים שלהם. אני נהנה לראות אותם. שניהם נהנים מסגנון הכדורגל שלנו. זאת לא בעיה לשחק את הכדורגל הזה כי יש לנו שחקנים עם כישורים מתאימים. אולי פירמינו לא מהיר מספיק כמו סלאח, אבל ברגע המתאים הוא רוצה להיות שם במקום בכל גופו."



29 – Mohamed Salah has been directly involved in 29 @premierleague goals this season (22 goals, 7 assists); the most by a @LFC player in their debut season for the club in the competition. Heroic. pic.twitter.com/4YNjRW3Xqg

— OptaJoe (@OptaJoe) 11 בפברואר 2018


גם וירג'יל ואן דייק, שהציג יכולת ירודה בתיקו 2:2 נגד טוטנהאם, שיחק טוב וזכה לעידוד מקלופ: "היתה לנו שיחה קטנה לפני המשחק. אני מרוצה שהוא חזר לשחק בלי בעיות ושיחק טוב. שאלתי אותו מה הוא חושב והוא אמר לי שהוא לא עצבני."



"מרוצה שהוא חזר לשחק טוב". ואן דייק (Getty)


אוהדי סאות'המפטון זועמים על הקבוצה, שבעקבות ההפסד ירדה מתחת לקו האדום. המנג'ר מאוריסיו פלגרינו אמר: "תאשימו אותי. האמון בעצמנו היה נמוך וזו אחת הסיבות שהפסדנו את המשחק".
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי