כיאל: חמד ואני צריכים להתעלות כדי לקבל הזדמנות בשלב כלשהו

בירם כיאל
בירם כיאל | צילום: Gettyimages

הקשר הישראלי נשמע ריאלי בשיחה עם שליח ספורט1 אחרי ה-1:2 על ארסנל והוסיף: "ניצחון שפותח פער לעוד משחק או שניים". ונגר: "משחק קשה שלישי בשבוע". צפו בריאיונות

(גודל טקסט)

ארסנל במשבר עמוק. התותחנים רשמו הערב הפסד רביעי ברציפות בכל המסגרות, הפעם 2:1 לברייטון. הקבוצה של ונגר נקלעה לפיגור כפול בשלב מוקדם של המחצית הראשונה ולמרות שער מצמק של פייר אמריק אובמיאנג, לא הצליחה להשוות. תומר חמד שוב נותר חוץ לסגל, בעוד בירם כיאל שיחק שלוש דקות כמחליף.

בסיום, אמר כיאל לשליח ספורט1 לאנגליה, ניב דברת: "סוף סוף ניצחון נגד הגדולות. תמיד אנחנו אומרים שאנחנו מפשלים ולא מצליחים לנצח. התחלנו בצורה טובה עם 0:2. הם הפעילו לחץ אחרי ה-1:2, אבל אני שמח שלקחנו שלוש נקודות. זה נותן לנו פוש אדיר להמשך. יהיה קשה להסתכל על סטטיסטיקה של עונות שקדמו ולדבר על כמה נקודות יספיקו להישארות. הניצחון הזה פותח פער לעוד משחק או שניים. נצטרך להוציא כמה שיותר נקודות עד סוף העונה כדי להבטיח את ההישארות".

על העובדה שארסנל הפסידה לראשונה אחרי 34 משחקים לעולה חדשה: "כיף לנצח את המשחק יותר מאשר על הסטטיסטיקה של ארסנל. אנחנו שואפים לעשות את הטוב ביותר עבור הקבוצה שלנו. לשחק נגד הגדולות זה אתגר, אבל אנחנו מסתכלים על ההצלחה שלנו".

על תומר חמד שלא נמצא בסגל: "תומר שחקן משמעותי לקבוצה. אמנם בקבוצה האחרונה הוא לא בסגל כי הצטרפו שני חלוצים בינואר, אבל הוא חתם חוזה חדש וזה מראה שהמועדון מעריך אותו. על כל עמדה יש תחרות גדולה וגם אני מצפה ורוצה לשחק יותר דקות ולפתוח ביותר משחקים. אנחנו לא בצ'מפיונשיפ יותר וצריכים להתעלות על עצמנו כדי לקבל הזדמנות בשלב כלשהו. ההזדמנות תגיע לתומר וגם לי".

כיאל.
כיאל. "אני שמח שלקחנו שלוש נקודות" (Gettyimages)

ארסן ונגר אמר לשליח ספורט1: "מחצית ראשונה קשה, לקח לנו זמן להיכנס למשחק. זה היה משחק קשה שלישי בשבוע. הם היו ראשונים לכל כדור ועשינו טעויות בהגנה. המחצית השנייה הייתה כולה שלנו, אבל לא הצלחנו להבקיע. זכייה בליגה האירופית? קודם אנחנו צריכים לחזור לנצח. זו תחרות שונה ואנחנו צריכים להתאושש מנטאלית ופיזית כי אנחנו עוברים תקופה קשה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי