צפו בתקציר: מאטיץ' כבש בדקה ה-91, יונייטד חזרה מ-2:0 ל-2:3

נמניה מאטיץ'
נמניה מאטיץ' | AFP

הסרבי כבש שער בכורה כשהניף את הרגל ומהאוויר הכניע את קריסטל פאלאס, שהוליכה מרגלי טאונסנד ו-ואן אנהולט. סמולינג ולוקאקו החזירו את מוריניו למשחק ואת קבוצתם למקום השני. ספרד: 1:2 לסלטה על לאס פלמאס

קבוצות: קריסטל פאלאס
(גודל טקסט)
המחזור ה-29 בפרמייר-ליג ננעל הערב (שני) כשמנצ'סטר יונייטד חזרה מפיגור של שני שערים וגברה 2:3 דרמטי על קריסטל פאלאס בסלהארט פארק, ניצחון שהושג בדקה ה-91 ואפשר לה לשמור על המקום השני, כשהמארחת נותרה במקום ה-18, מתחת לקו האדום, נקודה מתחת לסאות'המפטון שניצבת בחוף מבטחים.


זה דווקא התחיל טוב עבור פאלאס, כאשר אנדרוס טאונסנד הפתיע את השדים האדומים כבר בדקה ה-11 כשסובב מקצה הרחבה כדור לרשת של דויד דה חאה, ובדקה ה-48 פאלאס הכפילה במתפרצת כשכדור עומק של ג'פרי שלופ מצא את פטריק ואן אנהולט, שכבש בקלות את השני לאחר שרץ באין מפריע לאחד על אחד מול דה חאה ובעט לפינה הקרובה.




יונייטד צימקה שבע דקות לאחר מכן כשכריס סמולינג נגח מקרוב כדור שהקפיץ אליו אנטוניו ולנסיה וז'וזה מוריניו ערך חילופים התקפיים שגרמו לכך שהאורחת לא הפסיקה ללחוץ ולתקוף, וזה השתלם לו בדקה ה-74 כשרומלו לוקאקו השווה והחזיר את קבוצתו למשחק אחרי שכדור שבעט אלכסיס פגע במשקוף ונחת אצל הבלגי. כבר היה נראה ששתי הקבוצות בדרך חלוקת נקודות, אבל דקה בתוך תוספת הזמן נמניה מאטיץ' ירה מ-25 מטרים מהאוויר את שער הבכורה שלו בשדים האדומים, שהעניק להם ניצחון יקר.


כאמור, בזכות הניצחון יונייטד שוב במקום השני בפרמיירליג עם 62 נקודות במאזנה, שתיים יותר מאשר לליברפול אותה היא תפגוש בשבת הקרובה (14:30, ישיר בספורטHD1).



מאטיץ' ושחקני יונייטד לא יודעים את נפשם מרוב אושר (AFP)


סלטה ויגו גברה 1:2 על לאס פלמאס בנעילת המחזור ה-27בספרד
הפסד אחד בלבד רשמה לאס פלמאס בחמשת המחזורים האחרונים, אבל הערב היא נכנעה לשער דרמטי של פבלו הרננדס בדקה ה-89 ונותרה מרחק נקודה מחוף מבטחים. אריק אספוסיטו העלה את האורחים ליתרון בדקה ה-53, אך ג'וני קאסטרו איזן כעבור תשע דקות והמארחת הצליחה להשלים מהפך בדקה ה-89 משער של פבלו הרננדס, בעקבותיו לאס פלמאס עם 20 נקודות, נקודה אחת מתחת ללבאנטה הניצבת במקום ה-17 המעניק עונה נוספת בליגה הבכירה.


סלטה ויגו ניצחה רק פעם אחת בחמשת המחזורים הקודמים, אבל בזכות המהפך הדרמטי קפצה למקום התשיעי והיא עם 38 נקודות, רק שלוש פחות מאשר לוויאריאל שבמקום השישי ממנו מגיעים בתום העונה לליגה האירופית. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי