רק רשת: וויל ביינום שוחרר מישילגירסון אחרי שלושה משחקים

וויל ביינום
וויל ביינום | טוויטר

אקס מכבי ת"א עזב בעקבות חוסר התאמה, פורסם סגל נבחרת ברזיל והבן של זהבי בחר ברונאלדו. וגם: היגוואין ומסי בסגל של ארגנטינה, קראגר הושעה מ"סקיי" לאחר שירק על ילדה

(גודל טקסט)
22:10: וויל ביינום שוחרר מישילגירסון
אקס מכבי תל אביב וויל ביינום שוחרר מישילגירסון אחרי שלושה משחקים בלבד בהם שיחק 27 דקות בממוצע, קלע 9.3 נקודות, מסר 3 אסיסטים ולקח 2 ריבאונדים למשחק. בהודעת המועדון נכתב שהשחקן שהגיע בינואר התקשה להשתלב בקבוצה.


20:50: סטיבן ג'רארד הגביר את האבטחה סביב בית הפאר שלו

בזמן שהציבור זקוק להגנה מפני חברו ג'יימי קארגר, סטיבן ג'רארד הגביר את האבטחה והגדרות סביב בית הפאר שלו שעלותו שלושה מיליון ליש"ט והוא כולל שישה חדרי קבלה, חמישה חדרי שינה, חדר לשיעורי בית לילדים, קולנוע, בריכת שחייה וסאונה. 


Steven Gerrard to make big changes to £3m mansion https://t.co/Dr1t4Rk9qJpic.twitter.com/GeGyjcnL5l

— The Sun Football ⚽ (@TheSunFootball) March 12, 2018

18:37: פורסם סגל ברזיל. צ'יצה התייחס לניימאר
וויליאן ז'וזה, חלוץ סוסיאדד ואנדרסון טליסקה, קשר בשיקטאש, הם שני המוזמנים המפתיעים בסגל ברזיל שפרסם הערב (שני) המאמן צ'יצ'ה לקראת צמד המשחקים באירופה מול רוסיה (ב-23 בחודש) וגרמניה (ב-27 בחודש). גם הצטיינותו של נטו, שוער ולנסיה לא נעלמה מעיניו של המאמן הברזילאי והוא זומן לצדם של אדרסון (מנצ'סטר סיטי) ואמרסון (רומא).


במסע"ת בו פרסם את הסגל התייחס כמובן צ'יצה להיעדרו של ניימאר מצמד המשחקים האלה וגם לעובדה שייתכן ולא יחלים בזמן לפתיחת המונדיאל באמצע חודש יוני. "ניימאר הוא לא חיסרון קטן, מדובר באחד משלושת הכדורגלנים הטובים בעולם", אמר מאמן הסלסאו, "אבל נבחרת גדולה נבנית מהאחידות והלכידות של כל שחקניה ולא משמות. אני מאוד אשמח שניימאר יהיה איתנו ברוסיה, אבל אם לא נצטרך להתגבר כקבוצה על חסרונו".


OFFICIAL:

TITE announces Brazil's 25-man squad for this month's friendlies vs Russia and Germany. pic.twitter.com/FqHNOMExKb

— Seleção Brasileira (@BrazilStat) March 12, 2018



הסגל לשני המשחקים: שוערים: אדרסון, אמרסון, נטו. מגנים ובלמים: דני אלבס (פ.ס.ז'), פאגנר (קורינתיאנס), פליפה לואיז (אתלטיקו מדריד), מרסלו (ריאל מדריד), מרקיניוס (פ.ס.ז'), מיראנדה (אינטר), טיאגו סילבה (פ.ס.ז'), פדרו ז'רומל (גרמיו), רודריגו קאיו (סאו פאולו). קשרים: פיליפה קוטיניו, פאוליניו (ברצלונה), רנאטו אוגוסטו (בייג'ין גואן), פרד (שחטאר דונייצק), טליסקה, וויליאן (צ'לסי), קאסמירו (ריאל), פרננדיניו (מנצ'סטר סיטי). התקפה: ווילאן ז'וזה, גבריאל ז'סוס (מנצ'סטר סיטי), דוגלאס קוסטה (יובנטוס), טייסון (שחטאר), רוברטו פירמינו (ליברפול).




18:20: בנו של ערן זהבי אוהב את כריסטיאנו רונאלדו

ליאו מסי או כריסטיאנו רונאלדו? רוי זהבי, בנו בן החמש של השחקן המצטיין בליגה הסינית, כבר החליט את מי הוא אוהב.


צילום מסך מאינסטגרם
צילום מסך מאינסטגרם


17:30: החגיגות בחדר ההלבשה של מכבי ת"א לאחר הניצחון על הפועל ירושלים
אנחת רווחה גדולה השתחררה מאנשי מכבי ת"א לאחר הניצחון הדרמטי על הפועל ירושלים. כך נראה חדר ההלבשה הצהוב רגעים לאחר שריקת הסיום.


Inside Maccabi's locker room after the win vs @JerusalemBasket@WinnerLeague game 19 pic.twitter.com/yWWB3bJ0xE

— Maccabi Tel Aviv BC (@MaccabitlvBC) March 12, 2018

16:50: פורסם סגל נבחרת ארגנטינה למשחקים מול איטליה וספרד
נבחרת ארגנטינה תתארח ביוני הקרוב בישראל, את זה ברור שאף אחד מכם לא ישכח, אבל הכנתה לגביע העולם הקיץ ברוסיה מתחילה הרבה לפני כן וכבר בסוף החודש מצפים לה שני משחקים מרתקים למדי, מול המעצמות איטליה וספרד.


המאמן חורחה סמפאולי פרסם היום את הסגל, שכולל בתוכו את כל הכוכבים – כולל ליאו מסי, סרחיו אגוארו (שסיטי הודיעה כי נפצע ולא ישחק הערב מול סטוק), גונסאלו היגוואין, אנחל די מריה ועוד רבים וטובים שסביר שיגיעו גם לישראל. אפילו חאבייר מסצ'ראנו לא נפגע מהמעבר לסין ושמר על מקומו. מי שדווקא לא נמצאים ברשימה הם מאורו איקרדי ופאולו דיבאלה – האחרון רק החלים מפציעה ולא אמור להיות אחד מאלה שיפספסו את המונדיאל.

[SELECCIÓN MAYOR] Con estos jugadores del fútbol local, Jorge Sampaoli completó la lista de convocados para los partidos ante Italia y España. pic.twitter.com/YVHflTxDji

— Selección Argentina (@Argentina) March 12, 2018

15:59: שחקני ברצלונה קיבלו את מסי במחיאות כפיים

ליאו מסי חזר לאימוני ברצלונה אחרי החופשה הקצרה שלקח בעקבות לידת בנו השלישי, צ'ירו, והתקבל במחיאות כפיים על ידי חבריו.

Papá #Messi
#ForçaBarçapic.twitter.com/f6eubabwkz

— FC Barcelona (@FCBarcelona_es) March 12, 2018

14:55: סלוצקי חתם בוויטסה
הקבוצה ההולנדית הודיעה על מינויו של המאמן הרוסי לאוניד סלוצקי, שחתם לשתי עונות ויחליף בתום העונה את הנק פרייזר.


Nieuws: Leonid Slutskiy wordt volgend seizoen de nieuwe hoofdtrainer van #Vitessehttps://t.co/Qkt2Cioit8pic.twitter.com/Eb7IH9HLg8

— Vitesse (@MijnVitesse) March 12, 2018

13:45: שחקן אייאקס סירב לעלות כמחליף ונענש
אמין יונס, קשר אייאקס בן ה-24 שבשבועות האחרונים מדווח על כך שהוא עשוי לעבור לנאפולי, סירב לעלות כמחליף ונענש בהורדת לקבוצת המילואים לפחות לשבועיים הקרובים.


12:20: איתי שגב בשלשה מטווח NBA עם הקרש

.@xpitay קובר שלשה מטווח NBA עם הקרש, בביקור של @MaccabitlvBC בבית ספר "נופרי הגליל" בטבריה, במסגרת מיזם "כדורסל למען הקהילה" של מפעל הפיס ומנהלת הליגה pic.twitter.com/C8XPcUIeGI

— Winner League (@WinnerLeague) March 12, 2018

11:30: השוערים הסינים מפתיעים לטובה
בליגה הסינית, בין שלל כוכבי הענק מכל רחבי העולם, חל איסור על החמת שוערים זרים – כל זאת במטרה לפתח את השוערים הסינים. הדבר גורם לכך ששערים רבים מובקעים בצורה מביכה לאחר טעויות של העומדים בין הקורות, יותר מהרגיל, אך במחזור האחרון דווקא נרשמו לא מעט הצלות מרהיבות. המיטב לפניכם

שוערים סינים
(למי שהגיע עד הסוף, המקום ראשון שייך לשוער של זהבי צ'נג יואה-ליי) pic.twitter.com/rzIuGkqFlQ

— Roy Tadmor (@RoyTLuo) March 12, 2018

10:50: לברון בדרך ללייקרס?
נשיא הקבוצה מלוס אנג'לס, מג'יק ג'ונסון, צולם הלילה עם סוכנו של כוכב קליבלנד, ריץ' פול, במשחק בין הקבוצות, ועורר את גל השמועות לקראת הקיץ הקרוב. הלייקרס כבר הוזכרו כמועמדים בשירותיו. האם מדובר ברמז לבאות?


Magic Johnson came across the court to greet Rich Paul, LeBron James' agent, during a 4th Q timeout pic.twitter.com/Q39mJBTw4l

— Dave McMenamin (@mcten) March 12, 2018


10:30: קראגר ירק על ילדה והסתבך
שערוריית ענק באנגליה. בלם ליברפול לשעבר ופרשן "סקיי ספורט" בהווה, ג'יימי קראגר, מככב בשער הראשי של ה"סאן" אחרי שצולם יורק על נערה בת 14, לאחר שאביה של הנערה ואולי גם היא עקצו אותו על ההפסד 2:1 של ליברפול למנצ'סטר יונייטד. האירוע היה אחרי המשחק כשרכב הריינג' רובר של בלם העבר בן ה-40 עצר ליד המכונית של אביה של הנערה בפקק, והאחרון אמר לו: "ג'יימי, איזה בחור חסר מזל אתה". שני הצדדים המשיכו להטיח עלבונות אחד בשני עד שקראגר איבד את שלוותו, ירק לעבר המכונית ופגע בנערה שהחלה לבכות.


לדברי אקס ליברפול, הצד השני התגרה בו ללא הרף והעליב אותו מילולית ובמקביל צילם את אותו עד שאיבד את שלוותו. לאחר מכן התנצל בטוויטר על מעשיו: "זה היה לגמרי לא במקום. מה שעשיתי לא היה נכון והתנצלתי כבר בפני המשפחה שלה". אביה של הנערה טען שלא העליב את קארגר. "כשהבחנתי שזה הוא בסך הכל קראתי בשמו", אמר. בתגובה, החליטה רשת "סקיי" לאחר שימוע לפטר את הפרשן, שבעבר גינה את תופעת היריקות בין שחקנים במגרשים, והגיבה רשמית: "זאת התנהגות בלתי מתקבלת על הדעת ואנחנו נגיב עליה בהתאם". גם המשטרה עשויה למצוא את קראגר אשם בהתנהגות לא הולמת בפומבי.

Totally out of order & Ive apologised personally to all the family this evening. I was goaded 3/4 times along the motorway while being filmed & lost my rag. No excuse apologies. https://t.co/ofrNfiwhYH

— Jamie Carragher (@Carra23) March 11, 2018

THE SUN: Carragher spits at girl, 14 #tomorrowspaperstodaypic.twitter.com/Ph9bF6jHoY

— Neil Henderson (@hendopolis) March 11, 2018

10:00: דווין סמית' נחת בישראל
כוכב העבר של מכבי תל אביב נחת בישראל לקראת משחק היורוליג הקרוב מול חימקי מוסקבה, בו הוא צפוי להיכנס להיכל התהילה של הצהובים.


Magic Johnson came across the court to greet Rich Paul, LeBron James' agent, during a 4th Q timeout pic.twitter.com/Q39mJBTw4l

— Dave McMenamin (@mcten) March 12, 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי