דיווח: לואיס אנריקה מעדיף לאמן בארסנל מאשר בצ'לסי

לואיס אנריקה
לואיס אנריקה | AFP

לפי "סאנדיי סטאר", למרות הדיווחים שאקס ברצלונה סיכם את תנאיו בבלוז, הוא מעדיף להמתין להתפתחויות בנוגע לעתידו של ונגר בתותחנים, אותם הוא מעדיף לאמן מאשר שיהיה הסמכות הבלעדית, לא כמו אצל אברמוביץ'

(גודל טקסט)

 צ'לסי תשחק היום (ראשון, 18:30, שידור ישיר בספורט2) בחצי גמר הגביע האנגלי מול לסטר ב"קינג פאוור סטדיום" והמנג'ר אנטוניו קונטה טען לקראת המשחק שגם זכייה במפעל כנראה לא תספיק לבעלי הקבוצה רומן אברמוביץ' ורק רכש מאסיבי יעלה את הבלוז לרמה גבוהה יותר.

יחד עם זאת, נראה שקונטה לא יהיה בצ'לסי בעונה הבאה, אבל לא ברור אם מאמן ברצלונה לשעבר לואיס אנריקה יהיה זה שיחליף אותו. הספרדי שנמצא בשנת שבתון נמצא במצב בו כל מנג'ר היה חולם עליו. שתיים מהקבוצות הגדולות בפרמייר-ליג מחזרות אחריו ויש לו את החופש המוחלט להחליט במי לבחור. ה"סאנדיי סטאר" מדווח שאקס ברצלונה אמר לבלוז להמתין בקשר לסיכום לגבי העונה הבאה מאחר שהוא מצפה לראות מה תהיה החלטת הנהלת ארסנל לגבי גורלו של ארסן ונגר, לו יש חוזה לעוד עונה באמירויות. לפי דיווחים קודמים לואיס אנריקה סיכם עקרנות בצ'לסי, אבל הוא דורש שכר גבוה יותר ממה שרומן אברמוביץ' מוכן לשלם לו.

כעת, גם הנהלת ארסנל רוצה אותו אם תחליט לסיים את הרומן בן 22 השנים עם ונגר. לפי הדיווחים, הנהלת ארסנל תעשה הערכה מחדש בקיץ הקרוב לגבי הצרפתי הוותיק וייתכן מאוד שההחלטה תהיה לסיים את החוזה איתו אחרי עונה מאכזבת במיוחד. בארסנל חושבים שלואיס אנריקה יכול להיות מחליף ראוי אחרי שאימן בהצלחה את ברצלונה במשך שלוש עונות. התותחנים ממתינים לראות לאן תגיע הקבוצה בליגה האירופית ואם תזכה ותוכל להבטיח את העלייה לליגת האלופות משם. ארסנל תשחק ברבע הגמר נגד צסק"א מוסקבה של ביברס נאתכו וכל הסימנים מראים שהיא יכולה להגיע לפחות לחצי הגמר. במקרה כזה, ונגר עשוי להמשיך אם יגיע לפחות לגמר המפעל.


לואיס אנריקה. באיזה צד של לונדון הוא יבחר? (AFP)

לואיס אנריקה מעדיף את ארסנל על פני צ'לסי בגלל שהלחץ אצל התותחנים קטן יותר מאשר צ'לסי והבעלים רומן אברמוביץ' ידוע כמפטר סדרתי של מאמנים ולא נותן להם לקבוע מי השחקנים שישחקו. בארסנל עד כה, ונגר היה האחראי הבלעדי להבאת השחקנים לקבוצה, בעוד שבבלוז אנטוניו קונטה התלונן כל העונה שהגיש רשימת שחקנים לרכש להנהלה ולא קיבל את השחקנים שהוא רוצה. לואיס אנריקה רוצה להיות אחראי על הרכש כמו ונגר ויוכל לעשות זאת רק בארסנל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי