יונייטד נגד טוטנהאם, צ'לסי מול סאות'המפטון. צפו בתקצירים

פרד אמיל הוייברג
פרד אמיל הוייברג | Gettyimages

הבלוז ניצחו הערב (ראשון) ברבע הגמר את לסטר 1:2 משערים של מוראטה ופדרו. ורדי קבע שוויון לשועלים. הקדושים קטעו את מסע הקסם של וויגאן הסינדרלה מהליגה השלישית עם 0:2 בחוץ

(גודל טקסט)

צ'לסי וסאות'המפטון הצטרפו הערב (ראשון) לטוטנהאם ומנצ'סטר יונייטד בחצי גמר הגביע האנגלי. העונה בוטלה לראשונה האפשרות של משחק חוזר בשלב רבע הגמר והבלוז נכנסו להארכה במשחקם מול לסטר לפני שניצחו 1:2. מסע הקסם של וויגאן הסתיים בהפסד  1:0 בבית לקדושים סאות'המפטון. הגרלת חצי הגמר נערכה מיד אחר כך ובה נקבע כי טוטנהאם תשחק מול מנצ'סטר יונייטד בעוד צ'לסי תפגוש את סאות'המפטון. שני המשחקים ייערכו ב-21 וב-22 באפריל בוומבלי. 

צ'לסי – לסטר 1:2
לא תמיד הקבוצה הטובה ממשיכה הלאה. הבלוז כבשו שער מקרי מרגלי אלברו מוראטה במתפרצת בדקה ה-42 ובמחצית השנייה ירדו לבונקר. לשועלים היו שלוש הזדמנויות כיבוש בטוחות אבל ג'יימי וארדי ניצל רק אחת מהן כדי לקבוע מקרוב 1:1. בהארכה חזרה צ'לסי לשלוט והשיגה את שער הניצחון מרגלי פדרו בדקה ה-108.

וויגאן – סאות'המפטון 2:0
המארחת מליג 1 (הליגה השלישית)  הדיחה בדרכה לרבע הגמר את בורנמות' (0:3 במשחק החוזר, אחרי 2:2 בראשון), את ווסטהאם (0:2) ואת מנצ'סטר סיטי (0:1), בסנסציה של העונה בכדורגל האירופי. מכאן לא מפתיע שוויגאן גם לא נבהלה מהאורחים, במשחק הבכורה של מארק יוז על הקווים, שיחקה שווה בשווה מול סאות'המפטון, איימה יותר לשער אבל הניסיון עשה בסוף את שלו.


הויביירג. דאג שלא יהיו סינדרלות (Getty)

54 דקות לקח עד שהשער של המארחת זז. דושאן טאדיץ' הגביה כדור קרן, הגנת וויגאן לא נערכה נכון ופייר-אמיל הויביירג דחק מקרוב את ה-0:1. בדקה ה-73 דן בארן הכשיל ברחבה את מנולו גביאדיני שבעט את הפנדל יישר לגופו של השוער כריסטיאן וולטון. הסינדרלה לחצה לקראת הסיום כדי להשיג את השוויון וספגה מהעבר השני במתפרצת אותה סיים סדריק נהדר עם בעיטה שטוחה לפינה הרחוקה של השוער, 0:2.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי