סאנצ'ס חשף: עברתי כמה דברים לא קלים בחיים שלי

אלכסיס סאנצ'ס
אלכסיס סאנצ'ס | Gettyimages

כוכב במנצ'סטר יונייטד התייחס לקשיי ההתאקלמות שלו: "ציפיתי ליותר טוב. זו פעם ראשונה שהחלפתי קבוצה בינואר וזה קצת קשה". וגם: הסיבה לספסול של פוגבה ותאריכי חצי גמר הגביע

(גודל טקסט)

תקרית שהייתה אמורה לשעשע ולא מעבר לכך, היא שגרמה, כנראה, לפיצוץ הגדול ביחסים בין ז'זוה מוריניו לקשר פול פוגבה. כידוע, "המיוחד" ספסל את פוגבה בשני המשחקים האחרונים של הקבוצה, בהפסד לסביליה רק עלה מהספסל לכחצי שעה ובניצחון על ברייטון לא שיחק כלל, עוד קודם לכן החמיץ הצרפתי משחקים גם בטענה לפציעה שנגרמה בדיוק בדקה האחרונה של האימון המסכם, ולפי תמונות בלעדיות שפורסמו בעיתון "הסאן" הסיבה לקצר בינו לבין מוריניו היא ראיון שנקטע עקב התנהגות הצרפתי.

בתמונות שפרסם הצהובון האנגלי, ניתן לראות את פוגבה מפריע למוריניו במהלך ראיון לתוכנית הפופולרית "מאץ' אוף דה דיי" ברשת BBC. מוריניו אומנם נראה מחויך באותו רגע ונראה היה שהוא הבין שפוגבה פשוט ניסה להראות שהכל בסדר ביניהם ושהם בסך הכל חברים טבים, אבל אחרי השידור, לפי מקורות ביונייטד, מוריניו רתח מזעם על פוגבה ואמר לו באופן אישי שהוא הראה חוסר כבוד כלפיו מול המצלמות. פוגבה היה כשיר לשחק בשני המשחקים האחרונים, אבל עדיין מוריניו נתן לו דקות מעטות מאוד.

דייב קיד, פרשן "הסאן" כתב שהיחס של מוריניו לשחקנים שלו הוא הקש ששבר את גב הגמל. "לא ההתקפה על העיתונאים והפרשנים ולא העימות בין מוריניו לשחקנים אחרים בחדר ההלבשה יגמור את מוריניו, אלא הרעל של השחקנים אחרי המשחק מול ברייטון. כשמוריניו מתחיל לדבר על הנכסים של יונייטד בצורה כל כך ברוטלית ופומבית, הוא מפעיל את כל פעמוני האזעקה בהנהלת יונייטד. הוא לא כיוון בפעם הראשונה שלו את החיצים נגד לוק שואו, אבל לא רק הוא אלא כל הקבוצה למעט נמניה מאטיץ' סבלה מדבריו. שחקני צמרת שונאים את ההערות האלה של המנג'רים בפומבי. בפעם האחרונה שמוריניו עשה זאת הוא נאלץ לעזוב את צ'לסי".


פוגבה. ניסיון להראות שהכל כשורה פגע במצבו עוד יותר? (Gettyimages)


מוריניו עוצר את הראיון ומושיט יד לפוגבה. חוסר כבוד מכוכבו הגדול? (מסך מתוך MOTD)

מוריניו אמר אחרי המשחק נגד ברייטון, בין היתר: "אנחנו זקוקים ליותר אישיות בקבוצה. נמניה מאטיץ' היה השחקן הכי טוב על המגרש, אבל ראיתי הרבה שחקנים ששיחקו עם פחד על הכתפיים שלהם. כמה מהשחקנים שלנו צריכים להתבגר. אתם אומרים שכולם רוצים לשחק ביונייטד? אני לא כל כך בטוח אחרי מה שראיתי היום. אני חושב שכמה שחקנים היו מעדיפים לשבת על הספסל מרוב פחד".

גם הפרשן ג'יימי רדנאפ הוסיף הרבה שמן למדורה ביחסים בין פוגבה למוריניו כשהתבטא בצורה לא שגרתית לסקאי: "היחסים בין פוגבה למוריניו נראים לי לגמרי שבורים. אנחנו ברגע קריטי ביחסים ביניהם וזה חבל. אני לא רואה איך פרשת פוגבה יכולה להיפטר בצורה חיובית. לדעתי פוגבה לעולם לא יסלח למוריניו, הוא הושפל כשיונייטד שיחקה עם מרואן פלאיני לפניו. אני מבין שפוגבה והסוכן שלו כבר מדברים על העתיד והוא יעזוב את יונייטד אם מוריניו יישאר".

אם לא די בכך, במנצ'סטר גם מתחילים להרים ידיים בכל הנוגע לאלכסיס סאנצ'ס, הכוכב שהגיע מארסנל בינואר האחרון ומתקשה להשתלב. למרות משכורת של כ-500 אלף ליש"ט בשבוע, טוענים עיתונאים מקומיים כי הקשר מזכיר בהתנהגותו את אנחל די מריה, דרום אמריקאי שהגיע לשדים האדומים בקול תרועה רמה ואיכזב בענק. לפי אותו דיווח, אלכסיס צ'אנס מתבודד, אפילו אוכל לבדו בין האימונים וגורם במועדון צוטט כך: "הוא נראה אבוד, לא כמו אחד שרוצה להיות בקבוצה". המנג'ר ז'וזה מוריניו מיהר לצאת להגנת הצ'ילאני לאחרונה והבהיר כי בעונה הבאה הוא כבר יציג את יכולתו המוכרת לכל.

הצ'יליאני עצמו נמצא בשבדיה עם נבחרתו לקראת משחק ההכנה מול הנבחרת המקומית. "אני בנאדם מאוד תובעני וציפיתי למשהו טוב יותר", הודה. "אחרי שהגעתי ליונייטד היה קשה לי לשנות הכול במהירות מאוד. אפילו היססתי האם לבוא לכאן וביקשתי רשות להחמיץ את המשחקים האלה, אבל אז חשבתי שוב ודיברתי עם קלאודיו בראבו ואמרתי לו שכולנו צריכים להתאחד כדי להתחיל דברים בצורה טובה. זאת הפעם הראשונה שהחלפתי קבוצה בינואר וזה משהו פתאומי בשבילי. חוץ מזה, קרו עוד כמה דברים לא קלים בחיים שלי".


אלכסיס סאנצ'ס. אפילו יושב לבדו לאכול (Gettyimages)

בתוך כך נקבעו תאריכי חצאי גמר הגביע. יונייטד תפגוש את טוטנהאם בשבת 21 באפריל (19:15, שעון ישראל). צ'לסי תתמודד מול סאות'המפטון 24 שעות לאחר מכן.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי