"הכדורגל של מוריניו זבל, הוא מבייש את עידן פרגוסון"

ז'וזה מוריניו
ז'וזה מוריניו | Gettyimages

כדורגלן העבר בריאן רוי מתח ביקורת חריפה על הפורטוגלי: "מאמנים כמוהו הורסים את הכדורגל, נורא לראות את יונייטד". שואו משקיע באימונים כדי להשיב את אמונו של המאמן. דיווח: מאבק עם סיטי על בואטנג

(גודל טקסט)

תמיד הייתה ביקורת על הכדורגל הציני של ז'וזה מוריניו, אבל כשגם התארים לא מגיעים הביקורת הופכת לחריפה הרבה יותר. שחקן העבר ההולנדי בריאן רוי, ששיחק בין השאר בנוטינגהאם פורסט והרטה ברלין, התראיין באנגליה לקראת משחק הידידות בין נבחרת שלושת האריות להולנד והתבטא בחריפות נגד מאמן מנצ'סטר יונייטד. "הכדורגל של מוריניו הוא זבל. הוא משעמם ומבייש את הכדורגל אותו שיחק בעבר אלכס פרגוסון ביונייטד".

דקות המשחק המועטות של ראשפורד: "אם הוא רכש את סאנצ'ס מה הוא מתכוון לעשות עם ראשפורד? יש לנבחרת אנגליה קבוצה גדולה כי יש להם את ראשפורד שהוא כישרון ענק. אני אוהד גדול שלו. הוא יכול לבעוט, לכדרר. הוא מהיר, חכם, מאוד ממושמע במשחקו ואיך שהוא מתנהג מחוץ למגרש. כאלה שחקנים צריכים לשחק כל שבוע. הוא הכישרון הכי גדול באנגליה אז למה הוא לא משחק אצל מוריניו? כאלה דברים אני לא מבין".

רוי גם הגן על פרנק דה בור שכונה על ידי מוריניו: "המנג'ר הכי גרוע בתולדות הפרמיירליג" לאחר שמתח ביקורת דומה על מוריניו בקשר לראשפורד. "אולי הוא לא הצליח בקריסטל פאלאס, אבל הוא צדק. מאמנים כמו מוריניו הורסים את הכדורגל. הוא משחק כדורגל שהוא פשוט זבל. מאמנים כמו מוריניו אף פעם לא חושבים על האוהדים. הוא חושב רק על התוצאות שישיג. תראו את יונייטד היא משחקת זבל של כדורגל. זה נורא לראות אותם. הכדורגל נועד קודם כל עבור האוהדים. לא עבור הכסף שייכנס למועדון אם יזכה בתארים".

בתוך כך פרסם "הסאן" שלוק שואו עובד קשה יותר באימונים מאי פעם כדי לחזור לכושר אחרי שמוריניו מתח ביקורת קשה על יכולתו. "מנצ'סטר איבנינג ניוז" כתב ששואו רוצה להוכיח למוריניו שהוא טעה לגביו והוא מקווה שמוריניו יראה את מאמציו וייתן לו לשחק כבר במשחקים הקרובים.

ז'וזה מוריניו. מבייש את עידן פרגוסון (gettyimages)
ז'וזה מוריניו. מבייש את עידן פרגוסון (gettyimages)

בתוך כך, באנגליה מדווחים שהשדים האדומים נאבקים עם מנצ'סטר סיטי על שירותיו של שחקן באיירן מינכן, ג'רום בואטנג. שתי הקבוצות מוכנות לשלם 50 מיליון יורו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי