ווילשר בדרך החוצה: אני אוהד ארסנל, זה לא פשוט לקום וללכת

ג'ק ווילשר
ג'ק ווילשר | AFP

קשר נבחרת אנגליה זכה להצעה להאריך את חוזהו עבור 90 אלף ליש"ט בשבוע, פחות מאשר בחוזהו הנוכחי, וטען: "מרגיש שיש לי עוד מה לתרום". מבוקש על ידי אברטון וליברפול ומחזיק בהצעות מיובנטוס וממילאן

(גודל טקסט)

אוהדי ארסנל כנראה לא יאהבו לשמוע את זה, אבל ג'ק ווילשר, קשר הקבוצה שהעונה התאושש מפציעות ארוכות וגם חזר להציג יכולת שעשויה להספיק לו כדי לקבל זימון למונדיאל, עשוי לעזוב בתום העונה. הסיבה? ווילשר חושש שההצעה מארסנל להאריך את חוזהו מסמנת לו את הדרך החוצה. התותחנים מוכנים להעניק לו חוזה רק לפי מספר המשחקים שישחק ובתשלום נמוך מאוד יחסית, והקשר כמובן מבין שפירושו של דבר שהם לא ממש רוצים אותו. 

הקבוצה מוכנה לחדש את החוזה ולשלם לו רק 90 אלף ליש"ט לחודש, כשבחוזהו הנוכחי הרוויח 110 אלף ליש"ט. כיום יש אחראי חדש לניהול המו"מ בקבוצה, האס פאהמי שמנסה לצמצם עלויות ולא מוכן לזוז מילימטר מהמטרה. לווילשר יש כיום הצעות מיובנטוס, מילאן ואילו אברטון וליברפול מתחרות עליו באנגליה. כאמור הוא מסיים את חוזהו בקיץ הקרוב ולכן יכול לעבור ללא תמורה לכל קבוצה שירצה.

בעין המחלוקת גם העובדה שבארסנל נתנו חוזה חדש למסוט אוזיל, שמרוויח 350 אלף ליש"ט ואילו את חוזהו רוצים לקצץ באופן דרסטי. התותחנים גם אמרו לווילשר שלא יגישו לו הצעה משופרת ודרשו שייקח אותה או יעזוב. המנג'ר ארסן נגר טוען במשך כבר כמה שבועות שהוא רוצה שווילשר יישאר, אך באנגליה מדווחים שייתכן שהוא לא מודע לנושאים הכלכליים.


ונגר ו-ווילשר. המנג'ר כבר שיחרר, עכשיו הקשר הוא שעשוי לבחור לעזוב (AFP)

ווילשר, שבינתיים חזר לסגל אנגליה וישחק נגד הולנד מחר, סיפר על הרגע בו ונגר אמר לו לעזוב את ארסנל. ונגר שלח אותו בעונה שעברה להשאלה לבורנמות', ובקיץ, כאשר ווילשר התאמן על אופניי כושר באחד האימונים, ונגר נכנס לחדר ואמר לו לחפש קבוצה אחרת כי הוא לא יקבל דקות משחק ולא יקבל חוזה חדש. "הוא היה כן איתי, אבל כולם ידעו שיש לי עוד שנה בחוזה. רציתי לדעת היכן אני נמצא, אבל במקביל הוא אמר לי שאם אחליט להישאר יש לי סיכוי להילחם על מקומי בליגה ובגביעי אירופה", הבהיר הקשר.

ווילשר, לו 34 הופעות בנבחרת אנגליה ובמדיה כבש שני שערים, החליט להמר ולהישאר באמירויות ואף זכה להצעה להאריך את חוזהו, אמנם זו עלולה לגרום לו לבחור למצוא בית חדש. "יש לי קשר מיוחד עם הקבוצה. אני אוהד שלה ומשחק בה מגיל 9. זה לא פשוט לקום וללכת בגיל 26 כשאתה מרגיש שיש לך עוד הרבה מה לתת".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי