זלאטן חתם בגלקסי באמצעות מודעה ענקית בעיתון היוקרתי

זלאטן
זלאטן | טוויטר

המועדון מה-MLS פרסם תמונה של הכוכב השבדי עם הכיתוב: "לוס אנג'לס היקרה, תהיו ברוכים" בלוס אנג'לס טיימס. החלוץ בן ה-36 ויתר על נתח עצום משכרו ביונייטד כדי לשחק. פוגבה נפרד: "אתה תחסר לנו אריה"

(גודל טקסט)
אין כמו זלאטן איברהימוביץ' וסטייל. כמו לפני כשנה וחצי כשחתם במנצ'סטר יונייטד בטקס שכלל שלל הכנות מוקדמות וסרטון, גם החתימה הרשמית של הכוכב השבדי בקבוצתו החדשה לוס אנג'לס  גלקסי היתה מקורית ומיוחדת.





הקבוצה המדורגת כרגע תשיעית ב-MLS פרסמה מודעה על שטח של חצי עמוד בשער מדור הספורט של לוס אנג'לס טיימס, אחד העיתונים המובילים בארצות הברית. במודעה נכתב, כאילו מפיו של החלוץ בן ה-36: "לוס אנג'לס היקרה, תהוי ברוכה". אגב, השבדי שעזב את אולד טראפורד לאחר שלא שב לעצמו מהניתוח בגבו ולא מצא מקום בהרכב, ויתר על נתח עצום משכרו כדי לשחק בלוס אנג'לס בה ירוויח רק 20 אלף ליש"ט לשבוע.


ובמקביל נמשך פסטיבל הפרידה מזלאטן. פול פוגבה ואשלי יאנג מיונייטד והנריק מחטיריאן ששיחק לצידו ביונייטד לפני שעבר לארסנל הובילו את הברכות לקשר השבדי. פוגבה במיוחד נחשב לאחד מחבריו הטובים בקבוצה ויחד עם מחטריאן יש להם אותו סוכן, מינו ראיולה. "אתה תחסר אריה. מאחל לך את הטוב ביותר", אמר לו פוגבה. 


You'll be missed Lion, wish you all the best @Ibra_official@ManUtd#mufcpic.twitter.com/Xx0lvEXe13

— Paul Pogba (@paulpogba) 22 במרץ 2018

 
 

מחטריאן רמז על ההחתמה הצפויה בגאלקסי כשכתב: "השואו שלך חייב להמשיך בהוליווד. זה היה כבוד להכיר אותך גאון. מאחל לך את הטוב ביותר בארה"ב".
 

Show must go on in #hollywood It has been an honor to know you, Genius! All the best in #usa@Ibra_official#mkhitaryan#friendspic.twitter.com/W8MwzmRHZo

— Henrikh Mkhitaryan (@HenrikhMkh) 22 במרץ 2018

 

אשלי יאנג אף הוא נפרד מזלאטן כשכתב: "איזה בחור, איזה אופי, אבל איזה אדם גדול. בהצלחה בהרפתקאה הבאה שלך חבר".
 

What A Guy, What A Character but What A Great Person. Good luck with your next adventure mate pic.twitter.com/CoTQgUU4k3

— Ashley Young (@youngy18) 22 במרץ 2018

איברהימוביץ' עצמו נפרד מכל חבריו והאוהדים של יונייטד כשכתב: "גם דברים גדולים מסתיימים. זה הזמן לזוז הלאה אחרי שתי עונות פנטסטיות עם מנצ'סטר יונייטד. תודה למועדון, האוהדים, הקבוצה, המאמן, צוות האימון וכל אחד שחלק איתי את הפרק הזה של ההיסטוריה שלי". 


Great things also come to an end and it is time to move on after two fantastic seasons with Manchester United. Thank you to the club, the fans, the team, the coach, the staff and everybody who shared with me this part of my history. #foreverredpic.twitter.com/vo1Gs3SUHL

— Zlatan Ibrahimović (@Ibra_official) March 22, 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי