מנצ'סטר יונייטד וצ'לסי רוצות את וידאל, פ.ס.ז' את פיאניץ'

וידאל
וידאל | Gettimages

לפי דיווח בצ'ילה, השדים האדומים מוכנים להציע 48 מיליון יורו על קשר באיירן מינכן. גם קונטה שוחח איתו. הקבוצה הצרפתית מעוניינת בבוסני. ז'ורז'יניו: "מדהים לקבל מחמאות מגווארדיולה. הוא אייקון עולמי"

(גודל טקסט)

הליגות באירופה ייכנסו לישורת האחרונה אחרי פגרת הנבחרות, אך בקבוצות רבות כבר מתחילים לתכנן את העונה הבאה וסימנו מטרות לרכש לקראת הקיץ הקרוב.

קשר נאפולי ז'ורז'יניו התייחס להתעניינות בו מצד קבוצות הפרמיירליג. כזכור, ארסנל, ליברפול ומנצ'סטר יונייטד הוזכרו כמועמדות לצרף אותו, אך דווקא מנצ'סטר סיטי עשויה להיות היעד המועדף עליו לאחר שפפ גווארדיולה תיאר אותו כ"שחקן נפלא". "תמיד נחמד לקבל מחמאות, אבל זה מדהים כשזה בא ממנג'ר כל כך חשוב ו-ווינר", אמר האיטלקי ממוצא ברזילאי בן ה-26. "הוא אייקון עולמי. כל מה שאני יכול לעשות זה להיות אסיר תודה. זאת לא רק תוצאה של העבודה שלי, אלא של כל החברים בנאפולי. אני חושב שאוכל להתאים לשם. זה תלוי מי נמצא סביבי. אני צריך שחקנים עם אותן תכונות כמו שיש לי. הכדורגל שלי לא שגרתי".

בנוסף, קשרה הצ'ליאני בן ה-30 של באיירן מינכן, ארתורו וידאל, מבוקש במנצ'סטר יונייטד. לפי העיתון הצ'ליאני "לה קוארטה", השדים האדומים מציעים על השחקן 48 מיליון יורו בנוסף למשכורת של 14.4 מיליון יורו לעונה וחוזה לארבע שנים. הצ'יליאני חתום עד 2019, כך שאם באיירן רוצה להרוויח סכום משמעותי ממכירתו, נשאר לה הקיץ הקרוב בלבד. גם צ'לסי הבעיה עניין בקשר ולפי הדיווחים אנטוניו קונטה ששיתף איתו פעולה ביובנטוס שוחח איתו בדצמבר כדי לשכנעו להגיע, אבל לא ברור אם המנג'ר האיטלקי יישאר בקבוצה גם בעונה הבאה.

קבוצה גדולה שמעוניינת להתחזק בקיץ הקרוב היא פאריס סן ז'רמן שמעוניינת בקשר יובנטוס מיראלם פיאניץ'. לפי "גאזטה דלו ספורט", פ.ס.ז' מציעה לבוסני שכר של 8 מיליון יורו נטו לעונה, כמעט פי שניים ממה שהוא מרוויח כעת אצל ה"גברת הזקנה" – 4.5 מיליון יורו לעונה. מחירו של פיאניץ' מוערך ב-32 מיליון יורו, אבל לפי "קאלצ'ומרקטו" אם הקבוצה הצרפתית תסכים לשלם עוד 20 מיליון יורו, יובה תשחררו. לפי שני המקורות, אם פ.ס.ז' תחתים את אנטוניו קונטה או מאסימיליאנו אלגרי, הקשר יגיע בוודאות בקיץ הקרוב. ויחזור לליגה הצרפתית אותה עזב ב-2011 אחרי ששיחק בליון.


פיאניץ'. יחזור לצרפת? (AFP)

בבונדסליגה, בורוסיה דורטמונד רוצה את קשר ליון לוקא טוזאר והציעה עליו 25 מיליון יורו. הקבוצה הצרפתית דחתה את ההצעה בקיץ שעבר וכרגע הקשר בן ה-20 הוא אחד השחקנים הבולטים בקבוצה ומשחק בקביעות בהרכב. הוא פתח ב-42 משחקים העונה בכל המסגרות, וגם טוטנהאם וארסנל הוזכרו כמעוניינות בו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי