יונייטד מול סוונזי בצל השמועות שמוריניו איבד את חדר ההלבשה

ז'וזה מוריניו
ז'וזה מוריניו | Gettyimages

הפרמיירליג חוזרת בשבת (שידורים ישירים בערוצי ספורט1) כשליברפול תתארח אצל קריסטל פאלאס במשחק ה-100 של קלופ וסיטי אצל אברטון. והמיוחד? הוא מתכוון לקיים שיחה לטיהור האווירה עם שחקניו

(גודל טקסט)

הפרמיירליג חוזרת אחרי שבועיים של פגרת נבחרות ובגדול בעיקר בגלל שרוב המשחקים יתקיימו כבר בשבת ושלוש מתוך שש הראשונות ישחקו. כמו כן יתחדש המאבק נגד הירידה.

קריסטל פאלאס – ליברפול (14:30, שידור ישיר בספורט1)
האורחים רוצים להמשיך ולשמור על המקום השלישי עם קריצה לעבר תקוות לשני, פאלאס בניסיון לברוח מהתחתית. מאז ההפסד ב-2014 של ליברפול לפאלאס היא ניצחה בשלושה משחקים בסלהרסט פארק, אבל לא עשתה את הדאבל על פאלאס מאז העונה של רוי אוונס ב-97/98. המשחק יהיה ה-100 של יורגן קלופ בפרמיירליג וב-99 משחקים קבוצתו כבשה 322 שערים.

דיאן לוברן פצוע וג'ואל מאטיפ עשוי לשחק עם וירג'יל ואן דייק. גם אמרה ג'אן וג'ו גומס פצועים. לגבי המגן אמר קלופ אמר שהוא עוד יחזור לשחק העונה. לעומתם המגן נתנאל קליין, שלא שיחק כל העונה, חזר מפציעה ועל פי קלופ "הוא לפחות יישב על הספסל". עוד הוסיף הגרמני: "נשחק נגד פאלאס עם כל מה שיש לנו ובכל הכוח האפשרי, למרות שיש לנו משחק באלופות השבוע".


קלופ. "היה נחמד יותר אם הייתי זוכה בתארים עם ליברפול" (Getty)

לשאלה אם הוא נהנה להיות מנג'ר בפרמיירליג ענה: "אם היינו זוכים בתואר אחד או שניים היה יותר נחמד, אבל משחק 100 בליגה עבורי זה גם נחמד. היה ברור שאני הולך לאמן בליגה הכי קשה בעולם כי שש קבוצות יכולות לזכות בתואר". מנג'ר פאלאס רוי הודג'סון הודה שהוא חושש ללא הרף שווילפרד זאהה ייפצע שוב בגלל שמגנים נוטים לשחק מולו קשוח במיוחד.


מנצ'סטר יונייטד – סוונזי (17:00, שידור ישיר בספורט2)

דיווחים באנגליה טוענים שחדר ההלבשה ביונייטד מאוד לא שקט ויש תסיסה נגד ז'וזה מוריניו. המיוחד אמור לשוחח עם כל השחקנים כדי לטהר את האווירה. דווח שלוק שואו שאל את מוריניו למה הוא תמיד נטפל אליו אחרי שהוחלף במחצית מול ברייטון ברבע גמר הגביע. לפי הפורטוגלי שואו לא כשיר לפתוח ואשלי יאנג, שהתגבר על פציעה, ישחק במקומו.

כמו כן עדכן המנג'ר שמרכוס רוחו, שהתאושש מפציעה ושיחק עם ארגנטינה ב-6:1 מול ספרד, אמור לשחק במרכז ההגנה. גם אנדר הררה עשוי לחזור אחרי שהושבת לחמישה שבועות.


הררה. עשוי לחזור ולשחק אחרי חמישה שבועות (Getty)

בסוונזי הנלחמת על חייה אישר המנג'ר הפורטוגלי, קרלוס קרבלחל, כי הקשר רנאטו סאנצ'ס שנשלח חזרה לבאיירן מינכן בגלל פציעה ויכולת גרועה עשוי עדיין לחזור העונה לברבורים.


אברטון – מנצ'סטר סיטי (19:30, שידור ישיר בספורט1)
ניצחון נוסף של סיטי יקרב אותה למטרה לזכות באליפות ב-7 באפריל באולד טראפורד בדרבי נגד מנצ'סטר יונייטד. רק ג'ון סטונס לא יהיה כשיר למשחק אחרי שסבל מזעזוע מוח במשחק הנבחרת האחרון ייעדר. סרחיו אגוארו חוזר אחרי היעדרות של חודש בגלל פציעות.

החדשות האחרונות אומרות שסיטי רוצה מאוד לרכוש את איסקו בקיץ הקרוב. ה"מירור" נקב במחיר של 75 מיליון ליש"ט וגם צ'לסי מעוניינת בו. מצד שני ריאל מדריד רוצה את ראחים סטרלינג.


איסקו. היעד הבא של פפ?

"העונה הזאת הרבה יותר טובה מהקודמת, אבל מתחילים מחר ב-0:0 וחייבים להיות דרוכים", אמר המנג'ר פפ גווארדיולה, "אגוארו הרבה יותר טוב ממה שהיה, אבל נראה מחר אם ישחק".

ווסטהאם – סאות'המפטון (17:00, חגיגה אנגלית בספורט1)
הפטישים הגבירו את השמירה בלונדון סטדיום אחרי שבמשחק הבית הקודם פלשו אוהדים למגרש ומטבע נזרק על אחד מבעלי הקבוצה. היתה אפילו סכנה לחיי השחקנים ומארק נובל התעמת עם אוהד. בדיקה סטטיסטית העלתה שעד כה דיוויד מויס הוא המנג'ר הכי גרוע מבחינת נקודות של ווסטהאם בתולדות הפרמיירליג. אברם גרנט מדורג רק רביעי מהסוף.


שאר המשחקים (17:00, ספורט1):
ברייטון – לסטר, ווטפורד – בורנמות', ווסט ברומיץ' – ברנלי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי