מוריניו: הירידה ביכולת של פוגבה? תשאלו אותו

ז'וזה מוריניו
ז'וזה מוריניו | מנצ'סטר יונייטד, רשמי

לפני המשחק הערב מול סוונזי (17:00, ספורט2), מאמן מנצ'סטר יונייטד התייחס ליכולת של הכוכב הצרפתי: "הדבר היחיד שאני יכול לעשות כדי לעזור לו זה להמשיך לעבוד"

(גודל טקסט)
החזית של ז'וזה מוריניו מול פול פוגבה לא נרגעת, אחרי שבמסיבת העיתונאים לקראת המשחק של מנצ'סטר יונייטד מול סוונזי היום (שבת, 17:00, שידור ישיר בספורט2), המנג'ר הפורטוגלי שלח את העיתונאים לברר מה הסיבה לירידה ביכולת של הצרפתי: "אם תהיה לכם הזדמנות, תשאלו אותו מה הוא חושב על זה".

מאז ההפסד לטוטנהאם בינואר, הקשר הצרפתי פתח כבר בארבעה משחקים על הספסל, וברור שהיחסים בין הכוכב למוריניו, שלא אמר עליו מילה אחת טובה בשבועות האחרונים, מתוחים. בנוסף, הכעיס פוגבה את הפורטוגלי כשטען שהשחקנים לא אוהבים את הטקטיקה שלו. "המיוחד" גם לא אהב את מעשה הקונדס של פוגבה, שהפריע לו באמצע ראיון ל"סקאיי ספורט".


כשהעיתונאים לחצו על מוריניו בשאלה איך הוא יכול לעזור לפוגבה לצאת מהמצב, הוא ענה: "אני עובד וזה הדבר היחיד שאני יכול לעשות איתו. אני לא יכול לעשות שום דבר אחר. בטוח שזה לא קשור לפציעה שהייתה לו. הוא חזר ממנה והוא בריא. נכון שבשנה שעברה הייתה לו פציעה לא קלה וגם העונה, אבל אני חושב שהוא בסדר גמור מהבחינה הזאת. האמת שבקבוצות אחרות עם רופאים אחרים ועם הערכות אחרות, הפציעה שהייתה לו אולי היתה מסתיימת בניתוח, אבל אני חושב שהוא עבר את השלב הזה יפה מאוד".



מוריניו עם פוגבה. התשובות אצל הצרפתי? (Gettyimages)


ב"דיילי מירור" נכתב כי למרות המתח בין השניים, למנצ'סטר יונייטד אין כוונה מוצהרת למכור את השחקן בקיץ הקרוב וההרגשה היא שמוריניו חושב שהוא עדיין יכול לחזור למיטבו, אבל כדי לעשות זאת הוא צריך לעבוד קשה. בנוסף הכחיש הפורטוגלי דיווחים על כך שלוק שואו שאל אותו במחצית המשחק בגביע האנגלי נגד ברייטון למה הוא נטפל אליו כל הזמן כשהחליף אותו. לדברי המנג'ר, הדיווח הזה לא נכון: "הוא לא שאל אותי, כי פשוט אמרתי לו כאשר החלפתי אותו למה אני עושה זאת. האם שואו יהיה ביונייטד שנה הבאה? אני חושב כך, אבל אני תמיד אומר שהדלת פתוחה לכל שחקן שרוצה לעזוב. עובדה שהוא כרגע ב-18 למשחק נגד סוונזי".


Saturday's Sun sport: "Pogbargh!" #tomorrowspaperstodaypic.twitter.com/CAVEajBKXD

— Helena Lee (@BBCHelenaLee) 30 במרץ 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי