קומפאני: לזכות באליפות מול יונייטד יהיה פיקנטי

וינסנט קומפאני
וינסנט קומפאני | Gettyimages

קפטן מנצ'סטר סיטי התייחס לאפשרות שקבוצתו תזכה בתואר באולד טראפורד: "זה יהיה עולם ומלואו עבור האוהדים". גווארדיולה: "זה כמו שברצלונה תיקח אליפות בברנבאו". צפו בתקציר

(גודל טקסט)
אחרי שניצחה אתמול (שבת) את אברטון 1:3 בגודיסון פארק, מנצ'סטר סיטי זקוקה לניצחון אחד בלבד כדי להבטיח רשמית את הזכייה באליפות ועשויה לעשות זאת כפי שתכננה ב-7 באפריל, דווקא ב"אולד טראפורד" נגד מנצ'סטר יונייטד, ואין ספק שיהיה מאוד מעניין לראות את פפ גווארדיולה חוגג אליפות מול הפרצוף של ז'וזה מוריניו.

"הניצחון על אברטון היה כמו טיול בפארק. כמו להפעיל את הטייס האוטומטי. מכונת ההרג הספורטיבית של פפ מוכנה להכתרה", נכתב ב"סאנדיי מירור" על המשחק. סיטי ניצחה את כל יריבותיה בליגה לראשונה מאז שיונייטד עשה זאת ב-2010/11, והיא הקבוצה העשירית שעושה זאת בתולדות הפרמיירליג. המשחק היה גמור כבר אחרי 12 דקות כשהתכולים הובילו 0:2.


עוד לפני שתתפנה לחגיגות האליפות, סיטי צריכה לשחק נגד ליברפול בליגת האלופות. קפטן הקבוצה וינסנט קומפני התייחס לכך כשאמר: "הצלחנו עד כה בצורה מדהימה. יש לנו שבוע חשוב ואז נתמודד עם יונייטד. אם נזכה באליפות באולד טראפורד זה יהיה עולם ומלואו עבור האוהדים שלנו. גרתי במנצ'סטר מספיק זמן כדי לדעת את החשיבות של הישג כזה. זה יהיה פיקנטי ולהם יש שבעה ימים להתכונן למשחק הזה. אנחנו זקוקים למומנטום טוב וזה אומר שנצטרך משחק טוב באלופות".


גווארדיולה רשם ניצחון 50 בפרמיירליג, אבל עשה זאת אחרי 69 משחקים, בעוד יריבו ז'וזה מוריניו עשה זאת לפניו ב-63. היחיד שעשה זאת מהר יותר ממנו. מנג'ר התכולים נקם באברטון, מולה הפסיד שנה שעברה את ההפסד הכי גדול שלו כמאמן (4:0) ואמר: "עשינו את העבודה במחצית הראשונה שהייתה כל כך מצויינת. היינו מאוד תכליתיים בעיקר במחצית הראשונה. נגיע לאנפילד בהרגשה טובה". בנוסף עקץ פפ את יריבתו הבאה, ליברפול, כשאוהדי אברטון מחאו לשחקניו כפיים כשירדו מכר הדשא. "אוהבים אותנו בכל המדינה? אולי בגלל שאנחנו הולכים לשחק נגד ליברפול. אם ננצח באולד טראפורד זה כאילו שבארסה הייתה זוכה באליפות בסנטיאגו ברנבאו".


Too good to be true… #EVEMCI#MCFC

Pep Guardiola's full post-match press conference https://t.co/AGQAhQgLvNpic.twitter.com/zmMF8XNy8f

— Hayters Teamwork (@HaytersTeamwork) 31 במרץ 2018

יונייטד מצידה, ניצחה את סוונזי 0:2. המנג'ר ז'וזה מוריניו שמתכונן למשחק מול סיטי הזמין באמצע מסיבת העיתונאים את חברו הפורטוגלי מנג'ר סוונזי קרלוס קרבלאל להצטרף אליו ואמר: "המחצית הראשונה הייתה מושלמת. אחת הטובות שהייתה לנו תחתיי. במחצית הראשונה הם לא עברו את קו מחצית המגרש. במחצית השנייה מגיע קרדיט לקרלוס קרבלאל שתיקן את ההרכב והם השתפרו". על אלכסיס סאנצ'ס שכבש ובישל אמר הפורטוגלי: "כל דבר שמכניס ביטחון לשחקנים שלי זה טוב. חשוב לי שהשחקנים שלי יהיו מרוצים".


רומלו לוקאקו שנכנס למועדון 100 השערים בפרמיירליג הוא הכובש החמישי הכי צעיר בליגה שעשה זאת ואמר: "הרגשה נפלאה. זה חלום שהתגשם. אני ממש מתרגש שהגשמתי את זה בליגה בה רציתי לשחק מגיל שש". העונה הוא כבש 26 שערים ב-45 משחקים ביונייטד. מוריניו אמר עליו: "הוא יכול להיות אפילו טוב יותר אם יצליח במונדיאל. ההצלחה שלו היא תוצאה של ההתפתחות מאז שהגיע לצ'לסי כחלוץ צעיר".


Romelu Lukaku joins a prestigious list of names in the #PL club… pic.twitter.com/N0eCHyB7bJ

— Premier League (@premierleague) 31 במרץ 2018

בנוסף, לוקאקו היה המום אתמול כאשר בן דודו נתן איטו קאבוונגה, שמוכר בבלגיה כראפר מפורסם, נידון לחמש שנות מאסר בחשד לאונס בעת חופשת סקי. הוא נשפט באנדורה שם הופיע עם הרכב ההיפ הופ שלו. הדבר קרה לפני כמה חודשים כשהראפר וחבריו הזמינו נערה לבית המלון ולפי החשד אנסו אותה והציעו לה כסף שתשתוק, אבל היא סירבה.


בתוך כך, "הסאן" פרסם שחלוץ אתלטיקו מדריד אנטואן גריזמן לא יגיע באופן סופי ליונייטד אחרי שסיכם בברצלונה, אבל מנכ"ל השדים האדומים, אד וודוורד, הסכים לתת למוריניו 200 מיליון ליש"ט בקיץ הקרוב לרכוש את מי שהוא רוצה. השמות שהועלו הם ז'ורז'יניו (נאפולי), אלכס סנדרו (יובנטוס), דני רוז וטובי אלדרווילד (טוטנהאם), קיירן טיירני (סלטיק), הקטור ביירין (ארסנל). לעומת זאת, דיילי בלינד, מרכוס רוחו, מתיאו דרמיאן ואפילו פיל ג'ונס וכריס סמולינג עשויים לעזוב. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי