"המחווה של אובמיאנג מחממת את הלב. סאנצ'ס לא היה מעז"

פייר אמריק אובמיאנג
פייר אמריק אובמיאנג | AFP

התקשורת האנגלית החמיאה לחלוץ ארסנל, שוויתר על ההזדמנות לשלושער ונתן לאלכסנדר לקאזט לבעוט את הפנדל השלישי: "רציתי לתת לו ביטחון, אני כבר הבקעתי"

(גודל טקסט)
ארסנל הייתה חלשה במשך 75 דקות אתמול (ראשון) מול סטוק, אבל העבירה הילוך ברבע השעה האחרונה וגם הודות לשני פנדלים הביסה 0:3 את המדורגת הלפני אחרונה ויכולה להתעודד לקראת רבע גמר הליגה האירופית מול צסק"א מוסקבה, המפעל שמהווה עבורה הזדמנות אחרונה להשיג את הכרטיס לליגת האלופות – בתנאי שתזכה בו, כמובן.


פייר אמריק-אובמיאנג כבש פעמיים וגם פירגן את הפנדל השלישי בהתמודדות לאלכסנדר לקאזט, ששיחק לראשונה מאז פברואר אחרי שהתאושש מפציעה. "ידעתי שלאקזט חזר מפציעה וכבר כבשתי פעמיים אז רציתי לתת לו ביטחון", סיפר החלוץ שהגיע מדורטמונד בינואר. 


ב"דיילי מייל" שיבחו את אוביאנג וכתבו שאלכסיס סאנצ'ס כלל לא היה חושב לתת לשחקן אחר לבעוט פנדל. "המחווה שלו מחממת את הלב. אולי לא תהיה לו יותר הזדמנות לכבוש שלושער במדי ארסנל, אבל כשאנשים עושים מחוות כאלה זה מפתיע. זה מראה את מצב החברה שלנו", נכתב. אובמיאנג רשם שיא היסטורי במדי ארסנל, כאשר היה לשחקן הראשון בקבוצה שכובש חמישה שערים בשישה משחקים ראשונים במועדון.


החלוץ הופיע עם תספורת חדשה, מסתבר שזו הייתה מוקדשת לסבתו מרינה שהלכה לעולמה. לפני שבוע הוא פרסם תמונה באינסטגרם ובה כתב: "עוד חיוך אחד שמראה שאת היית הנחמדה יותר. עוד טיול אחרון לכפר שלך בו הייתי שמח להיות איתך. נתת לי כל כך הרבה אהבה ולימדת אותי כל כך הרבה דברים. אני דובר ספרדית בזכותך ואני שמח להיות הבן הקטן שלך".


 

One last smile that showed you were the nicer. one last trip to your village which I was happy to be with you . You gave me so much love you learned me so many things i speak spanish because of you. im proud to be your Little son. One last Kiss to tell you good bye. Un beso muy fuerte te quiero mucho mémé / grandma / abuela. ❤️❤️ RIP

A post shared by Aubameyang (@aubameyang97) on



רק 40 אלף צופים הגיעו לאמירויות, למרות שהמספר הרשמי עמד על כמעט 60 אלף. "אוהדי ארסנל לא מגיעים בגלל שהם מיואשים", הודה המנג'ר ארסן ונגר, אבל כרגיל גם ראה את חצי הכוס המלאה: "הם יחזרו למשחק בליגה האירופית ביום חמישי. אל תדאגו. זה גם חג הפסחא ואנשים נוסעים לטייל. הם לא חושבים יותר מדי על הפרמיירליג".


כמובן שבארסנל מרוצים מחזרתו של לאקזט. "זה נפלא עבור לאקזט. אני יודע עד כמה קשה הוא עבד כדי לחזור. הוא לא אהב את הפציעה שלו, אבל מי כן אוהב. הוא התאמן רק כמה ימים אחרי הפציעה ונראה כאילו אף פעם לא היה פצוע", אמר חברו ג'ק ווילשייר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי