פפ: אומרים שזכינו באליפות בזכות הכסף? צודקים

פפ גווארדיולה
פפ גווארדיולה | מנצ'סטר סיטי, רשמי

רגע לפני הדרבי מול יונייטד הערב (19:30, ספורט1) שעשוי להסתיים באליפות תכולה, התייחס המנג'ר לטענות: "אי אפשר להצליח בלי שחקני צמרת". מוריניו: "זה לא יהיה סוף העולם אם יזכו באליפות בדרבי"

(גודל טקסט)
מנצ'סטר סיטי תוכל לזכות היום (שבת, 19:30, שידור ישיר בספורט1) רשמית באליפות אנגליה, דווקא כשתארח באצטדיון "איתיחאד" את מנצ'סטר יונייטד לדרבי לוהט. למרות זאת, מנג'ר השדים האדומים ז'וזה מוריניו ניסה להוריד מעצמו מעט מן העול במקרה של השפלה מול היריבה העירונית כשאמר: "זה לא יהיה סוף העולם אם הם יזכו באליפות בדרבי מולנו. אני זכיתי בתואר עם צ'לסי מול מנצ'סטר יונייטד ב-2005/6. ניצחנו את יונייטד 0:3 ולקחנו את התואר. זה לא היה סוף העולם מבחינת יונייטד".


מוריניו אמר: "הדבר היחיד שאני יכול לומר שאנחנו רוצים לנצח ולא לתת להם את המשחק. הטבלה לא משקרת ומראה תמיד תמיד את המצב כמו שהוא בצורה הוגנת. לפעמים יש קבוצה אחת שלא היה לה מזל עם פציעות (יונייטד) ולשנייה היה מזל (סיטי) (אם כי לסיטי היו מספר פצועים העונה. י.ז.). סיטי תהיה אלופה כי מגיע לה להיות אלופה". מה שהעסיק בעיקר את העיתונים אגב, היה הפרשה שפורסמה כבר אתמול לאחר שפפ גווארדיולה טען שמינו ראיולה הציע לו את פול פוגבה בינואר.


גווארדיולה עצמו הפתיע כשאמר שהוא מודע לכך שהוא לא היה מצליח לעולם בלי הכסף הגדול של הבעלים מאבו דאבי. מאז שמונה למנג'ר ב-2016, רכשו התכולים שחקנים ב-450 מיליון ליש"ט. "אני בר מזל. אני כל כך גאה במה שעשינו השנה. מה שבטוח זה שאי אפשר לשחק בדרך בה שיחקנו ולהשיג את הנקודות שהשגנו בלי שחקני צמרת. כשאנשים אומרים שזכינו באליפות בזכות השקעה של 600 מיליון ליש"ט, אני לא יודע כמה בדיוק השקענו, אבל אני אומר שהם צודקים כי בלתי אפשרי להצליח בלי הכסף".


SUN SPORT: Pep: I was offered Pogba in Jan #tomorrowspaperstodaypic.twitter.com/Col9SqyM0u

— Neil Henderson (@hendopolis) April 6, 2018

בנוסף טען פפ שהיריבות האישית שלו עם מוריניו לא קיימת ולא תהיה חלק מהחגיגות אם יזכה בתואר. "כשהגענו לכאן שנינו הבנתי את כל הדיבורים בתקשורת על זה ששנינו יריבים וכו', אבל עברו כבר שתי עונות ולא קרה שום דבר מיוחד בכיוון הזה. אני מאוד מכבד אותו. המשחק הזה הוא לא פפ נגד מוריניו". בנוסף דאג הספרדי להנמיך ציפיות: "אני מבין שלאוהדי סיטי זה דבר גדול אם יזכו באליפות נגד יונייטד, אבל ייתכן שזה לא יקרה".


על ליגת האלופות והמשחק נגד ליברפול אמר: "סיטי עדיין לא בשלה לזכות בליגת האלופות. עשינו ללא ספק צעד קדימה מבחינת האישיות של הקבוצה העונה, אבל שנה שעברה הרגשתי שאנחנו לא מוכנים וגם העונה אני מרגיש את אותו הדבר בכל מה שקשור לליגת האלופות ולא משנה מה תהיה התוצאה בגומלין. מה שבטוח זה שביום שלישי נראה משחק נפלא באיתיחאד". על העונה הבאה אמר: "תהיה לנו עונה קשה יותר בכל המובנים. זה לא יקרה שוב שננצח 18 משחקים רצוף. אתה זוכה באליפות ומוריד מעט את הדריכות וכל קבוצה רוצה לנצח אותך. זה קרה לי גם בברצלונה".


בנוסף, פפ הראה במסיבת העיתונאים עוד הוכחה לכך שהוא פרפקציוניסט,כשדאג שכל הטלפונים הניידים על השולחן יהיו מסודרים, בסרטון שהפך לוויראלי ברשתות החברתיות. צפו בעצמכם:


Guardiola's OCD and his quest for perfection even on this table. Must watch! @PepTeam@ManCity@Mancitymumbaipic.twitter.com/ncjHXy1IMW

— Shreyas (@tweetorious) 6 באפריל 2018

במקביל, דחה קווין דה בריינה בראיון ל"טיימס" טענות שהוא רוצה להוכיח משהו לזו'זה מוריניו שלא השכיל להשאיר אותו בצלסי: "ממש לא אכפת לי לזכות בתואר במיוחד מול מוריניו. זה רק עניין של כדורגל. בכדורגל יש ירידות ועליות. ב-10 השנים בהן אני משחק, בתשע וחצי מהן הייתי למעלה ובחצי שנה שהייתי בצ'לסי הייתי למטה. ההרגשה שלי היא שככל שהקריירה שלי מתקדמת, אני בקו עלייה". בנוסף דחה הבלגי את הטענה שסיטי זלזלה ביונייטד כשניצחה אותה 1:2 וחגגה בחדר ההלבשה בחוסר כבוד. "זה הדרך שלנו להתכונן למשחקים כל העונה. המוזיקה מסייעת. לא היה כאן אף פעם חוסר כבוד". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי