צפו: 2:3 נהדר לארסנל על סאות'המפטון, ווסטהאם הוציאה 1:1 מצ'לסי

פייר אמריק אובמיאנג
פייר אמריק אובמיאנג | Gettyimages

וולבק כבש צמד, הוסיף בישול לאובמיאנג והוביל את התותחנים לניצחון שישי ברציפות לפני צסק"א. צ'לסי איכזבה עם 1:1 בבית מול ווסטהאם. אספיליקווטה כבש ראשון, צ'יצ'ריטו השווה שלוש דקות לאחר שנכנס (צפו)

קבוצות: סאות'המפטון
(גודל טקסט)
אחרי המהפך המטורף של מנצ'סטר יונייטד בדרבי מול מנצ'סטר סיטי, המחזור ה-32 בפרמייר-ליג נמשך הערב (ראשון) עם שני מפגשים נוספים. ארסנל, ללא מספר שחקני מפתח שזכו למנוחה, גברה על סאות'המפטון 2:3 בתום משחק קצבי ומהנה. צ'לסי, לעומתה, נתנה לווסטהאם להשוות והמשחק הסתיים בתיקו 1:1.


ארסנל – סאות'המפטון 2:3
שלושה ימים אחרי הניצחון 1:4 על צסק"א מוסקבה ברבע גמר הליגה האירופית וארבעה ימים לפני הגומלין ברוסיה, ארסן ונגר העניק מנוחה למספר שחקני הרכב כמו אוזיל ולקאזט. סאות'המפטון, שזקוקה נואשות לנקודות, פתחה את המשחק בצורה טובה יותר ועלתה ליתרון משער של לונג (17) שניצל תרדמת בהגנת התותחנים. כעבור 12 דקות ארסנל השוותה ל-1:1. וולבק הוריד כדור נפלא בעקב לאובמיאנג שגלגל מקרוב את שער הליגה השישי שלו מאז הצטרף בחודש ינואר. שש דקות לסיום המחצית הושלם המהפך. וולבק פרץ משמאל ובעט כדור חזק שפגע באחד משחקני הההגנה וחדר לרשת. נגמר? ממש לא. צ'רלי אוסטין איזן (74), אך המילה האחרונה הייתה של המצטיין על כר הדשא, וולבק, שנעץ את השני שלו בדקה ה-81 וקבע את תוצאת המשחק.


ג'ק סטיבנס ומוחמד אלנני הורחקו סמוך לסיום והותירו את שתי הקבוצות בעשרה שחקנים. ארסנל רשמה את ניצחונה השישי ברציפות בכל המסגרות והיא מדורגת במקום השישי בטבלה עם 54 נקודות. ונגר וחניכיו רחוקים 13 נקודות מטוטנהאם שניצבת במקום הרביעי שמוביל בסיום העונה לליגת האלופות והמנג'ר הצרפתי יודע שרק זכייה בליגה האירופית תעניק לו את הכרטיס לליגת האלופות בסיום העונה. סאות'המפטון, לה משחק חסר, נותרה במקום ה-18 כאשר שלוש נקודות מפרידות בינה לבין קריסטל פאלאס שמדורגת מעל הקו האדום.


️ 29th minute: superb assist
⚽️ 38th minute: goal

Not a bad first half for @DannyWelbeck#AFCvSFCpic.twitter.com/wGNG8Te4Xt

— Arsenal FC (@Arsenal) April 8, 2018


צ'לסי – ווסטהאם 1:1 (לחצו כאן וצפו בתקציר)
כשהם מודעים לעובדה שארסנל סוגרת עליהם, הבלוז אירחו את ווסטהאם לדרבי לונדוני קלאסי. ססאר אספיליקווטה כבש בדקה ה-36 לאחר התקפה מצוינת, וצ'לסי חשבה שהיא מתאוששת מההפסד לטוטנהאם, אבל אז צ'יצ'ריטו נכנס בדקה ה-70 ושלוש דקות לאחר מכן השווה. הפער בינה לבין ארסנל הצטמצם לשלוש נקודות בלבד, וגם אם קונטה לא יוביל את הכחולים בעונה הבאה הוא מאוד לא רוצה להתדרדר למקום השישי מיד אחרי האליפות.


אספיליקווטה מול שער ווסטהאם (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי