גרנט: צ'לסי תהיה בבעיה גדולה בשוק השחקנים בקיץ הקרוב

אברם גרנט
אברם גרנט | הליגה ההודית

המאמן הישראלי ביקר את ההתנהלות של קבוצתו לשעבר ("אי אפשר לשחרר חלוץ כמו דייגו קוסטה ולחשוב שיהיה בסדר") וניתח את מצבה ("אי העלייה לליגת האלופות תפגע בהם")

(גודל טקסט)

מנג'ר צ'לסי אנטוניו קונטה זוכה ללא מעט ביקורות העונה בעקבות היכולת הרעה של הבלוז שאיבדו את האליפות ועשויים להישאר גם מחוץ לליגת האלופות בעונה הבאה. מי שהצטרף למבקרים הוא אקס הקבוצה אברם גרנט, שביקר את האיטלקי על מכירתו של דייגו קוסטה וטען שעזיבתו של החלוץ היא אחת הסיבות העיקריות לקשיים של צ'לסי העונה.

"אי אפשר לשחרר חלוץ כמו דייגו קוסטה בקלות ולחשוב שיהיה בסדר", אמר גרנט ל"סקיי ספורט". "כיום קבוצות מהצמרת העולמית לא משחררות אף אחד. זה עידן חדש כי יש המון כסף בענף וזה פוגע בך. בלי קוסטה, אפשר לראות חלק מהסיבות לכך שצ'לסי לא ממש הצליחה העונה". כזכור, החלוץ כבש 22 שערים ב-42 משחקים בדרך לאליפות וגמר הגביע האנגלי, אך לא הסתדר עם קונטה וחזר לאתלטיקו מדריד.

עוד ציין המאמן הישראלי, שהוליך את הבלוז עד לגמר ליגת האלופות, שהיעדרות מהמפעל בעונה הבאה תשפיע כלכלית על צ'לסי בקיץ: "ברור שזה יפגע בהם כי השחקנים הכי טובים רוצים לשחק בליגת האלופות, אבל זאת לא הפעם הראשונה. צ'לסי לא הייתה שם לפני שנתיים וגם כשזכו בליגת האלופות היא סיימה במקום השישי בליגה. זה יפגע בהם, אבל הכי חשוב זה איך הם יגיבו. עד עכשיו הם הגיבו טוב מאוד אחרי עונות רעות".


גרנט בצ'לסי. היעדרות מליגת האלופות תפגע בצ'לסי (Gettyimages)

בנוסף הדגיש גרנט שהוא מאמין שקונטה צריך לסיים את חוזהו בצ'לסי, למרות שקושר רבות למעבר למועדונים אחרים בתום העונה: "אם הייתי בנעליים שלו, הייתי נואש לקבל עונה נוספת כדי להראות לכולם שיש לי את האיכויות המתאימות לתפקיד הזה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי