צפו בתקציר: 1:3 למנצ'סטר סיטי אצל טוטנהאם בוומבלי

פפ גווארדיולה
פפ גווארדיולה | Gettyimages

החבורה של פפ חזרה לעצמה וכבשה מרגלי ז'סוס, גונדואן (פנדל) וסטרלינג והגדילה את הפער מיונייטד ל-16 נק'. אם השדים האדומים לא ינצחו מחר את ווסט ברומיץ' האליפות תהיה של סיטי

(גודל טקסט)

מנצ'סטר סיטי שיקמה הערב (מוצ"ש) חלק מהכבוד והתדמית שלה שנרמסו בשבועיים האחרונים על ידי ליברפול ומנצ'סטר יונייטד, כשניצחה 1:3 בוומבלי את טוטנהאם. הפער מהשדים האדומים גדל שוב ל-16 נקודות, חמישה מחזורים לסוף, ואם החבורה של מוריניו לא תנצח בראשון באולד טראפורד את ווסט ברומיץ' – הרי שהסיטיזנס יוכלו לחגוג אליפות אנגליה חמישית במספר ושלישית בשש העונות האחרונות.

שני ההפסדים למייטירדס במסגרת רבע גמר ליגת האלופות (3:0 ו-2:1) ובתווך ההפסד 3:2 ליונייטד במה שהיה אמור להיות משחק ההכתרה כאלופת אנגליה, העלו הרבה תהיות בקשר לכושר הנוכחי של הסיטיזנס ובכלל העלתה את השאלה האם החבורה של פפ היא באמת "משהו אחר" כפי שחשבנו מתחילת העונה.

תשובה חלקית ניתנה מול טוטנהאם. מנצ'סטר סיטי שטפה את וומבלי, הגיעה ל-17 איומים, שישה למסגרת ושלושה נשקו לרשת. היא היתה דומיננטית אבל בו בעת גם חסרת דיוק ובעיקר מאוד פגיעה בהגנה (שוב). למזלה התרנגולים ביום מאוד אנמי של שלישיית החוד הארי קיין, דלה עלי ואריק לאמלה, לא ידעה לקחת. הניצחון של החמישית בטבלה צ'לסי 2:3 על סאות'המפטון קירב את הבלוז לתרנגולים שבמקום הרביעי (67 מול 60).


ווקר יורק מים, טוטנהאם ירקה דם (Getty)

הרכבים
טוטנהאם: הוגו לוריס, בן דייויס, יאן ורטונחן, דבינסון סאנצ'ס, קיירן טריפייר, אריק דייר, מוסא דמבלה, כריסטיאן אריקסן, דלה עלי, אריק לאמלה, הארי קיין.


מנצ'סטר סיטי:
אדרסון, פביאן דלף, וינסנט קומפאני, איימריק לאפורט, קייל ווקר, אילקאי גונדואן, דויד סילבה, קווין דה בריינה, ראחים סטרלינג, לירוי סאנה, גבריאל ז'סוס.

מהלך המשחק
דקה 22, 0:1 לסיטי – קופמאני שלח כדור גבוה שטס כ-40  מ' קדימה ונעצר אצל גבריאל ז'סוס והברזילאי התקדם ושיגר אותו לרשת.

דקה 25, 0:2 – סטרלינג פרץ משמאל, לוריס יצא לקראתו והכשיל אותו מחוץ לרחבה. השופט משום מה חשב אחרת ושרק לפנדל. גונדואן שלח את הכדור לרשת הימנית הגבוהה.


גונדואן. בסיטי שכחו מה זה לחגוג (Getty)

דקה 42, 2:1 – קיין הכניס כדור עומק נהדר לאריקסן שבעט למסגרת. קומפני השתטח והדף אבל ישר לדני שהפעם הרשית.


דקה 72, 1:3 לסיטי –
אחרי שהחמיץ לפחות שלושה שערים בטוחים הגיע סטרלינג ראשון להשמטה של לוריס ושלח את הריבאונד פנימה.


אוהדי סיטי. ייתכן שכבר בראשון בערב ייצאו לכיכרות במנצ'סטר (GETTY)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי